În aceeași perioadă, departamentul de profil AsstrA Logistics Automotive a efectuat peste 1600 de transporturi de autoturisme, echipamente agricole și diverse piese și pneuri auto.
În 2018, grup de companii al AsstrA a transportat mai mult de 162 mii tone de marfă din industria automobilelor. Cea mai mare cerere a fost pentru transportul pneurilor - 36%, piese de schimb - 26% și produse din aluminiu - 14%.
Cea mai mare pondere în transportul de mărfuri de către industria auto este ocupată de transportul rutier, acesta reprezentând 82% din total. Transportul maritim, feroviar și aerian este de 15,6%, respectiv de 1,4% și de 1%.
AsstrA-Associated Traffic AG oferă un serviciu complet pentru transportul internațional de mărfuri din industria auto pe mai mult de 1200 de rute. Cele mai solicitate au fost Belgia-Rusia - 35%, Rusia-Italia - 18%, România-Polonia - 14%.
"Serviciile de transport maritim pentru industria auto sunt foarte solicitate. Caracteristica principală a acestor consumabile este un produs foarte lichid, a cărui deplasare necesită un control maxim. Există o mare concurență în acest segment, astfel încât companiile de transport oferă o gamă largă de oportunități: de la punctele de control la monitorizarea online în contul personal al clientului de pe site ", spune Nikolai Krokun, șeful Departamentului AsstrA Logistics Automotive.
Există o serie de caracteristici atunci când se transportă anumite categorii de bunuri, de exemplu, anvelope.
"Transportul anvelopelor necesită anumite condiții, cum ar fi potrivirea spațiului de marfă al unei semiremorci (plăci fortificate). Fiecare companie are propriile reguli și reglementări atât la consolidarea încărcăturii cât și la încărcarea acesteia ", adaugă Nikolai.
Cele mai importante cerințe ale majorității companiilor din sectorul Automotive sunt termenele de livrare optime, timpul de tranzit și planificarea traficului. Acest lucru este important, deoarece livrările merg adesea la linii de producție, iar producția trebuie să fie neîntreruptă.
"Echipa AsstrA lucrează cu producătorii de anumite tipuri de produse, cum ar fi airbag-urile. Acest lucru înseamnă că clienții AsstrA trebuie, de asemenea, să livreze la timp produsele finite la companiile mari de automobile. Ca urmare, clienții corporativi primesc livrarea la timp."