În perioada 4-7 iunie curent, München a atras din nou specialiști în logistică din întreaga lume. Expoziția Transport Logistic 2019 a adunat peste 2.300 de companii din 63 de țări și 64.000 de vizitatori, confirmând în continuare statutul său de "cel mai mare eveniment logistic din lume".
Grupul de Transport și Logistică AsstrA-Associated Traffic AG a participat încă o dată la acest eveniment uriaș. Potrivit lui Dmitry Lagun, Președinte al AsstrA-Associated Traffic AG, scopul evenimentului a fost uimitor.
"Aceasta este cu adevărat cel mai ambițios eveniment logistic pe care nici un jucător internațional serios nu poate să-l piardă".
Transport Logistic este un loc de întâlnire pentru companiile de logistică și potențialii clienți; un loc în care se naște viitorul logisticii. Discuțiile din acest an s-au axat pe războiul comercial dintre China și Statele Unite, criza de deficit de șoferi, noul rutier de mătase și automatizarea lanțului de aprovizionare. Potrivit lui Vladislav Lagun, AsstrA USA Project Leader, organizarea evenimentului a fost foarte impresionantă până la cele mai mici detalii.
"Ca urmare a intensificării socializării si networking-ului, am reușit să extindem și să consolidăm legăturile profesionale".
Decorul luminos al companiei a atras vizitatori, așa cum a fost sloganul curent al AsstrA, "Conectată cu Noul Drum de Mătase".
"Fiecare companie a dorit să fie unică. Design-ul vizual și design-ul vesel au făcut ca AsstrA să reprezinte o adevărată piesă de artă care a impresionat fiecare vizitator ", spune Natalia Eremenko, Directorul de Marketing și Vânzări al AsstrA.
Johannes Kubbutat, Specialist în Vânzări la AsstrA adaugă:
"Stand-ul AsstrA a ieșit în evidență, după cum remarcă clienții care ne-au întâlnit acolo și alți musafiri ai evenimentului. Atmosfera relaxată și plăcută la stand-ul nostru a ajutat la o conversație prietenoasă și fructuoasă. "
Majoritatea participanților au venit din Germania, Olanda, Italia, Belgia, Franta si Polonia. Numărul de expozanți chinezi s-a dublat față de anul trecut, deoarece companiile chineze caută în mod activ parteneri pentru inițiativa "New Silk Road".
Ekaterina Karpovich, AsstrA German Market Focus Expert, spune:
"Am fost atât de impresionată de scopul expoziției. Printre vizitatori s-au numărat clienți, transportatori, linii de transport maritime, parteneri feroviari și aerieni. A fost deosebit de plăcut să vedem atât de mulți clienți potențiali care au văzut sloganul nostru "Conectată cu Noul Drum de Mătase" și s-au oprit pentru a discuta despre transportul feroviar din China. Discuțiile au avut succes și vor conduce cu siguranță la încheierea de noi contracte și stabilirea unor legături puternice de afaceri ".
Yulia Sadovodova, Manager-ul Departamentului de Vânzări de Logistică și Director Regional DACH, își împărtășește impresiile:
"Este posibil să dureze câțiva ani pentru a evalua cu adevărat rezultatele acestui tip de eveniment. Chiar și așa, am reușit să facem progrese imediate cu niște clienți prin dialoguri bune la expoziție. Atmosfera încurajatoare și design-ul optimist al standului nostru au jucat un rol-cheie aici. "
"Va fi nevoie de timp pentru a evalua pe deplin rezultatele. Acum putem spune cu încredere că pentru mulți dintre clienții noștri noi, întâlnirile noastre au fost doar primele din multe! ", concluzionează Marco Lakhmund, Manager de Dezvoltare AsstrA pentru Clienți Globali.