Pe piețele de masă, companiile câștigă bătălia pentru clienți prin furnizarea de experiențe pozitive clienților. Companiile pot folosi instrumente de marketing pentru a studia nevoile și dorințele clienților.
Informațiile colectate sunt utilizate pentru a crea și promova produse. Următorul pas include vânzări și servicii. În magazinele fixe, designul interior, muzica, aromele, marfa și personalul prietenos ajută la achiziționarea plăcută. Întreprinderile de comerț electronic își propun să creeze experiențe pozitive pentru clienți prin alte mijloace. De exemplu, datorită execuției eficiente.
Gigantul comercial american din SUA a popularizat termenul „realizare”. Compania a început prin vânzarea de cărți. Astăzi, este o piață care a introdus o serie de soluții logistice inovatoare. La baza acestor îmbunătățiri a fost optimizarea operațiunilor din depozit.
Realizarea este unul dintre elementele unui proces de afaceri de executare globală a comenzilor. Executarea implică puternic servicii de stocare. Aspectele cheie ale comerțului electronic includ livrarea mărfurilor din depozitul producătorului către depozitul de tranzit, procesarea comenzilor, ambalarea, etichetarea; și livrare către cumpărător. Nivelul de satisfacție al clienților depinde de calitatea execuției.
Clienții comerțului electronic sunt persoane fizice și întreprinderi mici. Serviciile de distribuție au două modele principale: B2B și B2C. Diferențele apar la ultima etapă de livrare a consumatorului final. În B2B, transportul de marfă este livrat către depozitul, locul de producție sau punctul de vânzare al clientului. În B2C, comenzile sunt livrate direct către cumpărător sau puncte de livrare. Modelul B2C ia în considerare, de asemenea, activitatea în jurul livrărilor de retur.
Companiile de comerț electronic de talie medie se bazează de obicei pe serviciile centrelor de distribuție. Întreprinderile mici nu au în general un flux stabil de comenzi și volume de vânzări. Start-up-urile de comerț electronic își propun adesea să răspundă propriilor nevoi. Pentru companiile mai mari, este mai rentabil să-și mențină propriul spațiu de depozitare. Centrele de distribuție sunt cea mai bună soluție pentru întreprinderile mijlocii pentru care nu mai este posibil să împachetezi acasă pe canapea și închirierea unui depozit în mod continuu nu este încă rentabilă.
„Suntem mândri că avem întreprinderi de comerț electronic printre clienții noștri, iar această industrie nu cunoaște limite: comercianții de retail online tineri și ambițioși se dezvoltă dinamic și caută parteneri logistici de încredere.” Ca furnizor de servicii internaționale cu transport și logistică, îi ajutăm pe partenerii noștri să lanseze noi proiecte și să intre pe noi piețe ", spune Karol Baranczuk, AsistA Asistent Operations Manager pentru Sub-Cargo și Air Transport.
AsstrA oferă livrări fără probleme către întreprinderile B2B și B2C; magazinele fizice de vânzare cu amănuntul și magazinele online. Compania oferă servicii de depozitare și mai multe opțiuni de mod de transport pentru a vă asigura că clienții primesc comenzile prompt. Viteza de livrare joacă un rol cheie în satisfacția clienților.