Grupul Internațional de companii AsstrA-Associated Traffic AG a rezumat rezultatele activității pentru anul 2019
Conform rezultatelor perioadei de raportare, cifra de afaceri consolidată a AsstrA a crescut cu 24% față de rezultatul anului 2018 și a depășit cu 350 de milioane de euro. Profitul brut a crescut cu 14%.
Portofoliul de clienți AsstrA s-a extins cu 260 de companii. În total, 5.300 de clienți din diverse industrii au folosit serviciile de logistică ale grupului de companii în 2019.
În structura transporturilor, o mare parte a ocupat-o bunurile din industria alimentară (19%), bunurile din segmentul modei și frumusețe (14%), precum și substanțele chimice (11%), prelucrarea lemnului (10%) și industria metalurgică (8%).
Numărul de transporturi în 2019 a crescut cu 20% și s-a ridicat la 165 de mii.
Cel mai solicitat în companie este transportul de tip rutier. Conform rezultatelor anului 2019, numărul acestora s-a ridicat la 147 de mii. În aceeași perioadă, specialiștii companiei au procesat 6,8 mii de livrări pe mare, transport aerian - 3,4 mii, precum și 5,2 mii comenzi pentru transport feroviar. Numărul livrărilor de marfă grea și supradimensionată a ajuns la 1,4 mii, 1,2 mii de transporturi au fost efectuate cu ajutorul cisternelor. Greutatea totală a mărfurilor transportate a crescut cu 20% față de 2018 și s-a ridicat la 3,9 milioane de tone.
În 2019, serviciile de vămuire au fost foarte solicitate. De-a lungul anului, departamentul vamal al companiei a emis 10 mii de declarații, adică cu 11% mai mult decât în 2018. Din această sumă, exportul reprezintă 22% din declarații, iar importurile reprezintă 78%.
Anul trecut, grupul companiei și-a extins rețeaua de sucursale deschizând birouri reprezentative în Germania (Hof), România (București) și Franța (Leon). În 2020, AsstrA va continua expansiunea geografică: este planificată deschiderea de birouri în SUA, Ungaria, Uzbekistan, Finlanda. Rețeaua de reprezentanțe în se va extinde - AsstrA va apărea la Kazani și Vladivostok, precum și în China - un nou punct de prezență la Shenzhen.
„În ultimii cinci ani, a avut loc o încetinire a creșterii economice globale, a rezistenței comerciale, a reorientării fluxurilor de trafic tradiționale și, ca urmare, a unei scăderi a puterii de cumpărare. În ciuda acestui fapt, anul trecut s-a încheiat eficient pentru companie - AsstrA a crescut performanța economică, și-a extins rețeaua reprezentativă, a lansat o platformă online de interacțiune cu partenerii de transport ”, spune Dmitry Lagun, CEO al AsstrA. „În 2020, compania intenționează să îmbunătățească în continuare serviciul pentru clienți, să crească eficiența operațională și să dezvolte produse IT care să contribuie la optimizarea proceselor logistice.”