Stimate vizitator al site-ului,
V-ați oprit din completarea unei unei oferte pentru pariuri și ați părăsit pagina. Vă invitam să participați la un sondaj anonim, care ne va permite să îmbunătățim site-ul.

Cât de practică este completarea unei solicitări online?

Foarte simplu

Destul de simplu

Normal

Mai degrabă dificil

Foarte dificil

Vă bucurați de confortul navigării pe site?

0%
AsstrA
Posturi vacante Portalul furnizorului
  • +40 31 620 1578
    București
    • București
    • Varşovia
    • Zürich
  • office@asstra.ro
    • United Kingdom
    • USA
    • International
    • Deutschland
    • España
    • France
    • Italia
    • Lietuva
    • Magyarország
    • Polska
    • Suomi
    • Türkiye
    • Azərbaycan
    • Česká republika
    • България
    • Казахстан
    • Узбекистан
    • Україна
    • 中国-中文
    • საქართველოს
AsstrA
  • ASSTRA
    • Despre companie
      • Broșură
      • Istorie, misiune și viziune
      • Asigurarea calității
      • Certificate și asociații
      • Dezvoltare sustenabilă
      Beneficii ale colaborării
      AsstrA în cifre
      Feedback-ul Clientului
      Soluții IT
      • Schimbul electronic de date
      Centru de presă
      • Newsletter COVID-19
      • AsstrA videoclipuri
      • Expoziții internaționale
      • AsstrA stiri
      • Ultimele proiecte
      Сarieră
      • Oportunități de carieră
      • Stagiu
  • TRANSPORT SI SERVICII
    • Rutier
      Transport aerian
      Transport maritim
      • Servicii de marfă în porturi
      Intermodal
      Feroviar
      • Livrare de la ușă la ușă
      • Service la terminalele feroviare
      • Trenuri de mare viteză pentru containere
      Grupaj
      • Depunere încrucișată și depozitare completăm
      • Curierat la bord
      • Livrarea rapidă a incărcăturii
      Importer/Exporter of record, DDP
      Consultanță
      Logistica proiectului
      Servicii de depozitare
      Asigurare
      Servicii personalizate
  • SOLUȚII PER INDUSTRIE
    • Automotive
      Agricultura
      Băuturi
      Modă
      Frumuseţe
      Utilaje
      Oţel
      Alimente
      Transport de producție
      Retail
      Tutun
      Transportul de uz casnic
      Materialelor de construcție
      FMCG
      Aparate farmaceutice
      Chimicale
      Industria petrolului și a gazelor
      Celuloză și hârtie
      Alte industrii
  • CARGO SPECIAL
    • Bunuri de valoare
      Livrarea cu autotransportoare
      Ouă de incubație
      Mărfuri lichide
      Încărcături în vrac
      Transporturi agabaritice
      Fructe, legume, măsline
      Pelete de lemn şi de cherestea
      Animale vii
      Transport frigorific
      Cacao și boabe de cacao
      Marfuri periculoase (ADR)
      Alcool
      Anvelope
  • CLIENȚI
    • Portalul Furnizorilor
      Interzicerea mișcării
      Plăţile
      Carduri de combustibil
      EPI
      AsstrA Visibility
      Notificări privind încărcătura
  • CONTACT
    • Departamentul de marketing
      Birourile AsstrA
      Contactați un expert în domeniu
      Departament de Resurse Umane
      Etica de afaceri
  • СARIERĂ
    • Сarieră
      Oportunități de carieră
      Departament de Resurse Umane
      Stagiu
  • ASSTRA
    • AsstrA în cifre
    • Beneficii ale colaborării
    • Сarieră
      • Oportunități de carieră
      • Stagiu
    • Centru de presă
      • AsstrA stiri
      • Newsletter COVID-19
      • AsstrA videoclipuri
      • Expoziții internaționale
      • Ultimele proiecte
    • Despre companie
      • Asigurarea calității
      • Broșură
      • Certificate și Asociații
      • Dezvoltare sustenabilă
      • Istorie, misiune și viziune
    • Feedback-ul Clientului
    • Soluții IT
      • Schimbul Electronic de Date
  • Transport si Servicii
    • Transport aerian
    • Consultanță
    • Intermodal
    • Servicii personalizate
    • Transport maritim
      • Servicii de marfă în porturi
    • Asigurare
    • Feroviar
      • Livrare de la ușă la ușă
      • Service la terminalele feroviare
      • Trenuri de mare viteză pentru containere
    • Logistica proiectului
    • Rutier
    • Importer/Exporter of record, DDP
    • Grupaj
      • Curierat la bord
      • Depunere încrucișată și depozitare completăm
      • Livrarea rapidă a incărcăturii
    • Servicii de depozitare
  • Soluții per industrie
    • Agricultura
    • Alimente
    • Aparate farmaceutice
    • Automotive
    • Băuturi
    • Celuloză și hârtie
    • Chimicale
    • FMCG
    • Frumuseţe
    • Materialelor de construcție
    • Modă
    • Produse din industria petrolului și a gazelor
    • Oţel
    • Retail
    • Transport de producție
    • Transportul de uz casnic
    • Tutun
    • Utilaje
    • Alte industrii
  • Cargo special
    • Alcool
    • Animale vii
    • Anvelope
    • Bunuri de valoare
    • Cacao și boabe de cacao
    • Fructe, legume, măsline
    • Încărcături în vrac
    • Livrarea cu autotransportoare
    • Mărfuri lichide
    • Marfuri periculoase (ADR)
    • Ouă de incubație
    • Transport frigorific
    • Transporturi agabaritice
    • Transportul de pelete de lemn şi de cherestea
  • Clienți
    • Portalul Furnizorilor
    • Carduri de combustibil
    • EPI
    • Interzicerea mișcării
    • Plăţile
    • AsstrA Visibility
    • Notificări privind încărcătura
  • Contact
    • Birourile AsstrA
    • Contactați un expert în domeniu
    • Departament de Resurse Umane
    • Departamentul de marketing
    • Etica de afaceri
  • Trimiteți o solicitare de transport chiar acum
+

REALIZEAZĂ O CERERE DE TRANSPORT

Încărcăturile în volum de la 1 palet și / sau mai mari de 500 kg sunt acceptate pentru transport. Pentru transportul mărfurilor cu o greutate mai mică de 500 kg, utilizați serviciile de transport LTL sau transportul aerian de mărfuri. Compania AsstrA nu efectuează expedieri de bunuri personale.

*Vă rugăm să rețineți că AsstrA-Associated Traffic AG nu lucrează cu persoane fizice și întreprinzători individuali.
Servicii aditionale
Canalul comunicarii
Cost
  • ASSTRA
  • Centru de presă
  • AsstrA stiri
  • 2021
  • Livrarea fără pilotare este Viitorul Nostru, dar încă nu este aici
Livrarea fără pilotare este Viitorul Nostru, dar încă nu este aici

Livrarea fără pilotare este Viitorul Nostru, dar încă nu este aici

  Section AsstrA stiri   Date 27.01.2021  

ASSTRA SUPPLY CHAIN VISIBILITY

Automotive

Rutier

Transport de producție

Experții ONU estimează că țările G20 au produs 43 de gigatone de emisii de CO2 în 2019. Această cantitate reprezintă 78% din tot dioxidul de carbon eliberat în atmosferă în cursul anului. Problema de mediului preocupă nu numai partidele politice verzi, ci și companiile private. Franța, Anglia, Olanda, Germania, China și alte țări fac eforturi semnificative pentru a găsi alternative automobilelor alimentate cu benzină și motorină.

O tendință progresivă a ridicat îngrijorarea pentru ecologie și viitorul planetei, logistica transportului rutier devenind o prioritate pentru „ecologizare”. Datorită introducerii tehnologiilor, echipamentelor și serviciilor inovatoare, au apărut primele rezultate tangibile cu scăderi ale consumului de combustibil, emisii mai mici de gaze de eșapament  și o reducere a congestiei traficului rutier.

Camioanele electrice autonome sunt vehicule cu emisii zero. Acest tip de camion reduce costurile de transport până la 60% și emisiile de CO2 până la 30.000 de tone comparativ cu camioanele diesel. Acesta este motivul pentru care camioanele convenționale sunt din ce în ce mai puțin populare în multe țări în curs de dezvoltare. Camioanele autonome echipate cu sisteme modulare vor fi o alegere de transport rentabilă, ecologică și sigură pentru majoritatea companiilor.

Piața vehiculelor fără pilot și electrice se dezvoltă și câștigă avânt, aducând astfel viitorul îndepărtat mai aproape de realitățile actuale. Liderii pieței Waymo, Uber, Aptiv, Honda, Toyota și Tesla au început deja testarea modelelor de mașini și camioane fără pilot. Piețele camioanelor electrice fără pilotare se dezvoltă rapid și oferă o sursă de noi produse care susțin nevoile de logistică. Aceste produse sunt în principal eșantioane de testare care sunt furnizate pentru nevoile urbane sau transportatorii comerciali.

Vehiculele cu conducere automată deschid, de asemenea, oportunități economice prin optimizarea recrutării. Un astfel de vehicul nu trebuie condus personal; un operator la distanță poate gestiona toate funcțiile necesare. Camioanele cu conducere automată sunt echipate cu camere, radar și iluminat integrat, care oferă vizibilitate de 360 de grade fără puncte oarbe.

Lungimile camioanelor electrice de astăzi variază de la 7 la 18 metri, ceea ce este suficient pentru încărcarea a 15 paleți de dimensiuni standard cu o greutate care nu depășește 20 de tone. Astfel de camioane sunt echipate cu un set de baterii cu o capacitate totală de 200 kWh. Cu o încărcare completă, astfel de vehicule fără pilot pot parcurge 200 de kilometri cu certitudine. Motorul electric folosește mult mai puține resurse decât cele ale unui camion diesel. Deoarece camioanele sunt alimentate de la stațiile electrice gratuite, operarea acestor vehicule va ajuta companiile să-și reducă costurile de combustibilul.

Potrivit unui studiu realizat de Centrul pentru Strategii de Transport, utilizarea camioanelor electrice fără pilot va reduce costurile companiilor de transport și logistică la jumătate și va permite călătorii regulate 24 de ore pe zi fără întrerupere.

Oleg Grebenko

„Astăzi, un camion este utilizat pentru 30-40% din timpul total de lucru al șoferului. În întreaga lume, automatizarea câștigă rapid popularitate, iar pe termen lung vehiculele fără pilot reprezintă viitorul. Avantajele automatizării constau în procese mai eficiente, o calitate mai bună a livrării și o siguranță mai bună a șoferului. Cu toate acestea, dezavantajele includ costuri crescute și complexitate a sistemului, care este vulnerabilă la eșecurile electronice sau tehnologice ”, spune Oleg Grebenko, COO Adjunct pentru Transport Specializat AsstrA. „În următoarele câteva decenii, roboții nu vor fi o amenințare competitivă pentru șoferi. Astăzi vorbim în continuare despre proiecte experimentale. Înainte ca vehiculele fără pilot să intre pe piața de masă, va trebui ca toate mașinile, infrastructura rutieră și legislația să fie modernizate. Primul rol logistic cheie pe care îl vor juca roboții va fi intern, în cadrul proceselor de afaceri ale companiilor. Abia după ce acest caz de utilizare este dovedit, astfel de soluții vor fi adoptate pe scară largă în sectorul global al transporturilor. ”

CENTRU DE PRESA

  • AsstrA stiri
  • Newsletter COVID-19
  • AsstrA videoclipuri
  • Expoziții internaționale
  • Ultimele proiecte

Mass-media despre AsstrA

PUBLICAȚII POPULARE

Rail Freight with AsstrA

Rail Freight with AsstrA

01.10.21
AsstrA își extinde poziția pe piața logistică

AsstrA își extinde poziția pe piața logistică

09.08.21
AsstrA: Împreună pe același drum

AsstrA: Împreună pe același drum

20.07.21
 Planurile AsstrA pentru a doua jumătate a anului 2021

Planurile AsstrA pentru a doua jumătate a anului 2021

22.06.21
Toate publicațiile
© 1995-2023   AsstrA-Associated Traffic AG   |  Incoterms  |  Glosar  |  Ghid de logistică  |  Politica de confidentialitate  |  Cookies Policy  |  Privacy Policy AsstrA Track&Trace Visibility  |  General conditions of providing transportation services to customers  |  FAQ
București, România, East City Tower, B-dul Basarabia nr. 256G, Sector 3
Evaluare ★★★★★ bazat recenzii 16 clienți.