Anul bisect 2020, un an ca nimeni altul, s-a încheiat. Anul trecut va fi amintit pentru izbucnirea pandemiei COVID-19 care a transformat viața de zi cu zi din întreaga lume.
Pandemia a condus la o gamă largă de restricții și modificări ale stilului de viață, care la rândul lor au dat naștere la numeroase soluții inovatoare. În cele 366 de zile din 2020, oamenii s-au mutat în lumea digitală ca niciodată. Organizatorii de conferințe offline tradiționale, expoziții, întâlniri și alte evenimente au început să exploreze noi modele de interacțiune. Conferința de afaceri AsstrA Viva din ianuarie 2021 a fost un bun exemplu. În fiecare an, la acest eveniment, compania își rezumă rezultatele din anul trecut, își stabilește direcția pentru anul următor și își recunoaște pe cei mai performanți.
![]()
Ekaterina Snegirova
„Viața s-a schimbat, iar conferința anuală nu a mai putut avea loc în formatul său obișnuit offline. A fost necesar să venim cu un mod proaspăt și inovator de a aduna o echipă din douăzeci de țări, să ne unim membrii online și să îi inspirăm să faceți planuri ambițioase ", spune Ekaterina Snegirova, Director Adjunct pentru Marketing SMD.„ Pentru a reuni echipa într-un singur loc, compania a folosit platforma Event.rocks pentru a găzdui 755 de participanți. Membrii echipei au schimbat știri, au împărtășit fotografii și - cel mai important - au putut urmări conferința în direct. "
Sloganul Let's Go Digital, Let's Do Quality al evenimentului nu a fost ales întâmplător.
Prioritățile AsstrA pentru 2021 vor fi tranziția către furnizarea de servicii de calitate superioară și implementarea produselor digitale. După cum s-a discutat și ilustrat în timpul conferinței de două zile, această strategie axată pe calitate va sprijini dezvoltarea în continuare a afacerii în următorii ani.
Agenda AsstrA Viva 2021 a inclus prezentări ale oaspeților despre tendințele logistice și inteligența emoțională de către un futurolog de la Institutul pentru Studii Viitoare din Copenhaga (CIFS) și, respectiv, Doctor în Psihologie, precum și o serie de prezentări tematice ale unei duzini de specialiști AsstrA ai întregii lumi care se conectează de la distanță.
![]()
Dmitrij Pshenichnyj
Potrivit Dmitrij Pshenichnyj, Global Key Account Manager, noul format al evenimentului a fost extrem de profesional. „Tehnologiile moderne de comunicare combinate cu creativitatea și entuziasmul colegului nostru au făcut din acest eveniment o experiență sofisticată și memorabilă. Participanții, atât online, cât și offline, au interacționat cu vorbitori pe subiecte care ne-au interesat pe toți. A fost o imersiune digitală totală ".
Mai multă digitalizare și o calitate superioară vor oferi confort și beneficii mai mari clienților și partenerilor de transport ai AsstrA. Evenimentele din 2020 au accelerat tranziția companiei către activitatea online și au demonstrat că viitorul aparține celor care stăpânesc tehnologia. AsstrA se străduiește să îmbunătățească calitatea serviciilor în fiecare zi și lucrează constant pentru a-și atinge obiectivul de a deveni unul dintre primii 10 furnizori de logistică din Europa.