Stimate vizitator al site-ului,
V-ați oprit din completarea unei unei oferte pentru pariuri și ați părăsit pagina. Vă invitam să participați la un sondaj anonim, care ne va permite să îmbunătățim site-ul.

Cât de practică este completarea unei solicitări online?

Foarte simplu

Destul de simplu

Normal

Mai degrabă dificil

Foarte dificil

Vă bucurați de confortul navigării pe site?

0%
AsstrA
Posturi vacante Portalul furnizorului
  • +40 31 620 1578
    București
    • București
    • Varşovia
    • Zürich
  • office@asstra.ro
    • United Kingdom
    • USA
    • International
    • Deutschland
    • España
    • France
    • Italia
    • Lietuva
    • Magyarország
    • Polska
    • Suomi
    • Türkiye
    • Azərbaycan
    • Česká republika
    • България
    • Казахстан
    • Узбекистан
    • Україна
    • 中国-中文
    • საქართველოს
AsstrA
  • ASSTRA
    • Despre companie
      • Broșură
      • Istorie, misiune și viziune
      • Asigurarea calității
      • Certificate și asociații
      • Dezvoltare sustenabilă
      Beneficii ale colaborării
      AsstrA în cifre
      Feedback-ul Clientului
      Soluții IT
      • Schimbul electronic de date
      Centru de presă
      • Newsletter COVID-19
      • AsstrA videoclipuri
      • Expoziții internaționale
      • AsstrA stiri
      • Ultimele proiecte
      Сarieră
      • Oportunități de carieră
      • Stagiu
  • TRANSPORT SI SERVICII
    • Rutier
      Transport aerian
      Transport maritim
      • Servicii de marfă în porturi
      Intermodal
      Feroviar
      • Livrare de la ușă la ușă
      • Service la terminalele feroviare
      • Trenuri de mare viteză pentru containere
      Grupaj
      • Depunere încrucișată și depozitare completăm
      • Curierat la bord
      • Livrarea rapidă a incărcăturii
      Importer/Exporter of record, DDP
      Consultanță
      Logistica proiectului
      Servicii de depozitare
      Asigurare
      Servicii personalizate
  • SOLUȚII PER INDUSTRIE
    • Automotive
      Agricultura
      Băuturi
      Modă
      Frumuseţe
      Utilaje
      Oţel
      Alimente
      Transport de producție
      Retail
      Tutun
      Transportul de uz casnic
      Materialelor de construcție
      FMCG
      Aparate farmaceutice
      Chimicale
      Industria petrolului și a gazelor
      Celuloză și hârtie
      Alte industrii
  • CARGO SPECIAL
    • Bunuri de valoare
      Livrarea cu autotransportoare
      Ouă de incubație
      Mărfuri lichide
      Încărcături în vrac
      Transporturi agabaritice
      Fructe, legume, măsline
      Pelete de lemn şi de cherestea
      Animale vii
      Transport frigorific
      Cacao și boabe de cacao
      Marfuri periculoase (ADR)
      Alcool
      Anvelope
  • CLIENȚI
    • Portalul Furnizorilor
      Interzicerea mișcării
      Plăţile
      Carduri de combustibil
      EPI
      AsstrA Visibility
      Notificări privind încărcătura
  • CONTACT
    • Departamentul de marketing
      Birourile AsstrA
      Contactați un expert în domeniu
      Departament de Resurse Umane
      Etica de afaceri
  • СARIERĂ
    • Сarieră
      Oportunități de carieră
      Departament de Resurse Umane
      Stagiu
  • ASSTRA
    • AsstrA în cifre
    • Beneficii ale colaborării
    • Сarieră
      • Oportunități de carieră
      • Stagiu
    • Centru de presă
      • AsstrA stiri
      • Newsletter COVID-19
      • AsstrA videoclipuri
      • Expoziții internaționale
      • Ultimele proiecte
    • Despre companie
      • Asigurarea calității
      • Broșură
      • Certificate și Asociații
      • Dezvoltare sustenabilă
      • Istorie, misiune și viziune
    • Feedback-ul Clientului
    • Soluții IT
      • Schimbul Electronic de Date
  • Transport si Servicii
    • Transport aerian
    • Consultanță
    • Intermodal
    • Servicii personalizate
    • Transport maritim
      • Servicii de marfă în porturi
    • Asigurare
    • Feroviar
      • Livrare de la ușă la ușă
      • Service la terminalele feroviare
      • Trenuri de mare viteză pentru containere
    • Logistica proiectului
    • Rutier
    • Importer/Exporter of record, DDP
    • Grupaj
      • Curierat la bord
      • Depunere încrucișată și depozitare completăm
      • Livrarea rapidă a incărcăturii
    • Servicii de depozitare
  • Soluții per industrie
    • Agricultura
    • Alimente
    • Aparate farmaceutice
    • Automotive
    • Băuturi
    • Celuloză și hârtie
    • Chimicale
    • FMCG
    • Frumuseţe
    • Materialelor de construcție
    • Modă
    • Produse din industria petrolului și a gazelor
    • Oţel
    • Retail
    • Transport de producție
    • Transportul de uz casnic
    • Tutun
    • Utilaje
    • Alte industrii
  • Cargo special
    • Alcool
    • Animale vii
    • Anvelope
    • Bunuri de valoare
    • Cacao și boabe de cacao
    • Fructe, legume, măsline
    • Încărcături în vrac
    • Livrarea cu autotransportoare
    • Mărfuri lichide
    • Marfuri periculoase (ADR)
    • Ouă de incubație
    • Transport frigorific
    • Transporturi agabaritice
    • Transportul de pelete de lemn şi de cherestea
  • Clienți
    • Portalul Furnizorilor
    • Carduri de combustibil
    • EPI
    • Interzicerea mișcării
    • Plăţile
    • AsstrA Visibility
    • Notificări privind încărcătura
  • Contact
    • Birourile AsstrA
    • Contactați un expert în domeniu
    • Departament de Resurse Umane
    • Departamentul de marketing
    • Etica de afaceri
  • Trimiteți o solicitare de transport chiar acum
+

REALIZEAZĂ O CERERE DE TRANSPORT

Încărcăturile în volum de la 1 palet și / sau mai mari de 500 kg sunt acceptate pentru transport. Pentru transportul mărfurilor cu o greutate mai mică de 500 kg, utilizați serviciile de transport LTL sau transportul aerian de mărfuri. Compania AsstrA nu efectuează expedieri de bunuri personale.

*Vă rugăm să rețineți că AsstrA-Associated Traffic AG nu lucrează cu persoane fizice și întreprinzători individuali.
Servicii aditionale
Canalul comunicarii
Cost
  • ASSTRA
  • Centru de presă
  • AsstrA stiri
  • 2021
  • AsstrA își păstrează cursul în spinosul Proiect Logistic China-Ucraina
AsstrA își păstrează cursul în spinosul Proiect Logistic China-Ucraina

AsstrA își păstrează cursul în spinosul Proiect Logistic China-Ucraina

  Section AsstrA stiri   Date 28.04.2021  

Feroviar

Maritim

Oţel

Rutier

În 2020, prețul minereului de fier a continuat să crească, în ciuda condițiilor globale dificile. Anul trecut, prețul minereului de fier a crescut cu 21%, în timp ce prețul aurului a crescut cu 19%. Aceste cifre se bazează pe Indicele IODEX Platts, care urmărește prețul spot al minereului furnizat fizic compus din 62% fier, 2,25% aluminiu, 4% silice și 0,09% fosfor.

Bazinul de minereu de fier Kryvyi Rih din regiunea ucraineană Kryvbas ocupă locul al doilea în Europa în ceea ce privește rezervele de minereu de fier. Zăcământul se extinde pe 90 km într-o fâșie îngustă de 3 km lățime. Minereul este extras prin metode tradiționale și gropi deschise. Masele de rocă extrase din cariere sunt zdrobite pentru utilizare ulterioară folosind echipamente specializate, cum ar fi concasoarele cu conuri.

În august 2020, un client AsstrA din industria metalurgică a contactat biroul de la Kiev al companiei pentru a solicita livrarea unui concasor de con de 80 de tone conceput pentru roci mari. Concasorul de con trebuia să fie livrat din Shanghai la Kryvyi Rih, Ucraina.

Larisa Mevkh

„În cadrul licitației, AsstrA a prezentat mai multe soluții logistice. În timpul cererii de ofertă, o echipă din 5 departamente AsstrA a lucrat împreună pentru a găsi soluții la viteze și costuri variate. Procesul decizional a durat 6,5 săptămâni. În cele din urmă, s-a luat decizia de a merge cu livrarea grupajului pe mare și reîncărcarea pe un transportator feroviar ", comentează coordonatorul dedicat proiectului, Larisa Mevkh.

Începutul proiectului de transport a coincis cu un weekend lung din octombrie care comemora formarea RPC. Sărbătorile legale, cerințele epidemiologice și câteva modificări ale navei au prelungit data expediției cu mai mult de o lună.

Zakhar Korkin

„După încheierea contractului cu clientul, AsstrA a rezervat spațiu pe o navă care a fost plasată ulterior într-o carantină de două săptămâni la portul de încărcare. Proprietarul navei a pus la dispoziție o nouă navă care era supusă unei inspecții tehnice înainte de călătorie în Japonia. Nava a eșuat la această inspecție și a fost reținută timp de 16 zile pentru depanare. Proprietarul navei a pus la dispoziție spațiu pe o altă navă care a fost plasată apoi într-o carantină de 14 zile după intrarea în port din cauza restricțiilor COVID-19 care au fost actualizate între timp ”, comentează Zakhar Korkin, Agent de Expediție în General Cargo al Departamentului AsstrA.

În total, a fost o lună pierdută din cauza problemelor tehnice și a carantinelor diferitelor nave. Între timp, echipa AsstrA a analizat opțiunile de a rezerva spațiu pe o a patra navă. Cu toate acestea, din cauza lipsei de spațiu și a regulilor actualizate care necesită carantina navelor care se întorc, echipa a decis împreună cu expeditorul să nu mai facă alte modificări.

„O altă particularitate a acestui proiect de transport a fost că expeditorul nu a furnizat un desen al conului în timpul cererii de ofertă. Această schiță ne-ar fi ajutat să dezvoltăm o schemă de fixare adecvată pentru transportorul feroviar și să calculăm costurile de producție ale elementelor de fixare. Din fericire, colegii noștri experimentați din departamentul de containere din Ucraina au reușit să planifice costuri exacte și să protejeze clientul de cheltuieli neprevăzute. În special, Vladislav Chesnakov de la echipa operațională a Departamentului de Containere din Ucraina a realizat o planificare a muncii remarcabilă, aprovizionarea și stabilirea prețurilor de fixare nestandardizate”, continuă Larisa Mevkh.

Înainte de începerea proiectului, echipa AsstrA a primit o listă finală de ambalare, care a inclus o sarcină suplimentară: o cutie cu piese de greutatea unei tone. După livrarea în portul de destinație, specialiștii grupului au împărțit încărcătura, cu conul trimis de transportorul feroviar și cutia de piese cu camionul prin Ucraina.

Transportul maritim a fost planificat din Shanghai la portul românesc Constanța, cu transbordare ulterioară prin navă de alimentare către portul ucrainean Chernomorsk Rybny. În total, concasorul și piesele au cântărit 81 de tone, mai puțin de 1% din capacitatea medie de transport a navei.

În conformitate cu condițiile obișnuite ale conosamentului pentru transporturile de grupaj, compania de transport maritim și agenții săi au încercat să umple restul capacității navei cu transporturi de grupaj de alte mărfuri și să finalizeze ruta navei în funcție de diferitele destinații ale acestora expediții. Compania de transport maritim nu a fost obligată să respecte un anumit program sau rută.

În acest caz, o parte din încărcătura navei se îndrepta spre portul algerian Skikda, unde nava a făcut escală înainte de a continua spre Constanța. În consecință, timpul total de tranzit a crescut pentru încărcătura clientului AsstrA și echipa a trebuit să adapteze schema logistică pe care o planificaseră.

„Datorită inspecției tehnice neprevăzute, a unei carantine de 14 zile și a unei escale suplimentare în portul algerian, termenul de livrare către Constanța a fost prelungit cu 1,5 luni. La noua oră de sosire, nu exista nicio navă de alimentare disponibilă pentru a livra marfa către Chornomorsk. Pentru a evita alte întârzieri, echipa AsstrA a elaborat opțiuni alternative. S-a decis alegerea barjelor pentru a livra marfa în porturile ucrainene Reni sau Izmail. După verificarea echipamentului tehnic al porturilor, a timpului de tranzit și a disponibilității transportatorului feroviar, specialiștii AsstrA au stabilit livrarea către Izmail. Materialele de fixare au fost trimise urgent în port ”, adaugă Larisa Mevkh.

CENTRU DE PRESA

  • AsstrA stiri
  • Newsletter COVID-19
  • AsstrA videoclipuri
  • Expoziții internaționale
  • Ultimele proiecte

Mass-media despre AsstrA

PUBLICAȚII POPULARE

Rail Freight with AsstrA

Rail Freight with AsstrA

01.10.21
AsstrA își extinde poziția pe piața logistică

AsstrA își extinde poziția pe piața logistică

09.08.21
AsstrA: Împreună pe același drum

AsstrA: Împreună pe același drum

20.07.21
 Planurile AsstrA pentru a doua jumătate a anului 2021

Planurile AsstrA pentru a doua jumătate a anului 2021

22.06.21
Toate publicațiile
© 1995-2023   AsstrA-Associated Traffic AG   |  Incoterms  |  Glosar  |  Ghid de logistică  |  Politica de confidentialitate  |  Cookies Policy  |  Privacy Policy AsstrA Track&Trace Visibility  |  General conditions of providing transportation services to customers  |  FAQ
București, România, East City Tower, B-dul Basarabia nr. 256G, Sector 3
Evaluare ★★★★★ bazat recenzii 16 clienți.