Pe măsură ce 2021 continuă, piața logisticii rămâne sub presiune. Economiile și întreprinderile naționale se confruntă încet, dar sigur cu consecințele pandemiei. Nava-container Evergreen care a blocat Canalul Suez a testat puterea industriei de transport. Mai mult, containerele sunt puține și distribuite inegal în întreaga lume, cu aglomerație în porturi și pe drumuri. În plus, lipsa șoferilor, un climat de investiții slab în industrie și creșterea prețurilor afectează comerțul internațional. Totuși, astfel de dificultăți nu împiedică AsstrA să își atingă obiectivele.
Principalul obiectiv de dezvoltare al companiei pentru 2021 este de a maximiza calitatea serviciilor sale internaționale de transport de marfă prin AsstrA Visibility. În următorii ani, compania își propune să dezvolte abilități în transportul de tip door to door și logistica proiectelor industriale pentru a stimula creșterea. Pentru a afla mai multe despre planurile companiei pentru a doua jumătate a anului, am vorbit cu Dmitry Lagun, CEO al grupului internațional AsstrA.
![]()
Dmitry Lagun
„Compania se concentrează pe creșterea volumelor de transport maritim de containere și continuă să promoveze acest produs clienților săi. Plănuim să deschidem birouri în Valencia și Hamburg. Prin aceste birouri, dorim să ne dezvoltăm propriile activități în porturi și să construim cooperarea între transportatorii publici care nu operează nave (NVOCC) și liniile. Calitatea transportului nostru terestru și volumele noastre de expediere în străinătate se completează perfect. Fiecare client primește soluții integrate și combinate dintr-o singură sursă, servicii transparente și calitate de talie mondială ”, explică Dmitry Lagun.
În 2020, AsstrA a livrat 30.000 TEU-uri pentru clienți. Anul acesta compania intenționează să crească cifra la 50.000 TEU.
„Planificăm să implementăm un nou sistem de management al transportului (TMS) pentru încărcări complete (FCL) și să construim un serviciu complet de turn de control pentru clienții noștri. Compania lucrează la noi abordări în colaborare cu operatorii de echipamente și vehicule. Pentru a urmări locația încărcăturii 24/7, ne extindem cooperarea cu Shippeo. Datorită inovațiilor tehnologice, clienții primesc cerințe de calitate îndeplinite, livrarea la timp, optimizarea costurilor logistice și noi scheme de transport ”, adaugă Dmitry Lagun.
Echipa AsstrA dezvoltă programe de instruire orientate pentru personal și aplică abordări noi pentru recrutarea de talente. Fiecare angajat are acces la instrumente pentru atingerea obiectivelor personale și corporative și găsește noi perspective de dezvoltare. Odată cu creșterea calitativă și cantitativă a personalului, compania își atinge obiectivul global de a fi printre primii 10 furnizori de logistică din Europa până în 2030.