Industria auto se numără printre primele trei industrii cele mai afectate de primul val al pandemiei din 2020. Mașinile, motocicletele și scuterele se confruntă cu o altă rundă de popularitate în acest an, astfel arată, potrivit unui raport de tendințe Pinterest bazat pe interogările de căutare ale unei audiențe de 400 de milioane de utilizatori.
În „noua realitate”, oamenii au trecut la vehiculele personale pentru naveta zilnică și excursii scurte de weekend. Există, de asemenea, o renaștere în diferite forme de camping. De exemplu, căutările de „cort pentru motociclete” pe Pinterest au crescut cu 100% față de anul trecut. În același timp, viziunea stereotipă a industriei auto „masculină” se schimbă. Tendințele globale de incluziune și egalitate au ajuns chiar și în industria auto.
De exemplu, în iunie, Summit-ul Anual al Femeilor în Automotive a atras peste 500 de participanți din 30 de țări. Este o întâlnire online care își propune să reunească femei profesioniste din mai multe industrii pentru a împărtăși povești de succes și a stabili noi conexiuni care ar putea sprijini viitoare colaborare. Printre cei 37 de speakers la summit au fost reprezentanți ai Mercedes-Benz AG, Peugeot, Renault Group, Audi AG, Toyota Motor Company și alte companii de conducere auto.
Potrivit Viktoriei Kosterina, Specialist în Vânzări AsstrA Automotive Logistics, pe lângă oportunitățile de rețea network discursurile inspirate ale experților au fost punctele culminante ale evenimentului.
![]()
Viktoria Kosterina
„Vorbitorii și-au arătat prezentările în ordine aleatorie, astfel încât a existat o varietate enormă în fluxul de informații. Am avut întâlniri exprese care ne-au ajutat să ne cunoaștem, să ne prezentăm companiile și să discutăm ceea ce vorbitorii ne-au împărtășit. Am adăugat o mulțime de oameni noi în rețelele noastre și am avut o mulțime de idei noi pentru a face afaceri în viitor ”, relatează Viktoria Kosterina.
Participanții la Summit au discutat despre digitalizare, tendințe tehnologice și inițiative ecologice în industria auto. Au analizat cauzele defecțiunilor lanțului de aprovizionare și metodele de optimizare a canalelor de vânzare online și offline. Rolul femeilor în industrie a fost o temă răspândită pe tot parcursul evenimentului.
„Astăzi, societatea se îndepărtează de ideea de a gândi la profesii în termeni stereotipici„ masculin ”și„ feminin ”. Echipa AsstrA este compusă din 66% femei și 34% bărbați, în ciuda faptului că logistica a fost considerată istoric un sector masculin. Aici, succesul se reduce la abilitățile profesionale și la calitățile personale, mai degrabă decât la gen. Astfel de evenimente oferă ocazia de a obține o nouă inspirație pentru a se dezvolta în continuare în domeniu, indiferent de circumstanțe ", adaugă Viktoria Kosterina.