Stimate vizitator al site-ului,
V-ați oprit din completarea unei unei oferte pentru pariuri și ați părăsit pagina. Vă invitam să participați la un sondaj anonim, care ne va permite să îmbunătățim site-ul.

Cât de practică este completarea unei solicitări online?

Foarte simplu

Destul de simplu

Normal

Mai degrabă dificil

Foarte dificil

Vă bucurați de confortul navigării pe site?

0%
AsstrA
Posturi vacante Portalul furnizorului
  • +40 31 620 1578
    București
    • București
    • Varşovia
    • Zürich
  • office@asstra.ro
    • United Kingdom
    • USA
    • International
    • Deutschland
    • España
    • France
    • Italia
    • Lietuva
    • Magyarország
    • Polska
    • Suomi
    • Türkiye
    • Azərbaycan
    • Česká republika
    • България
    • Казахстан
    • Узбекистан
    • Україна
    • 中国-中文
    • საქართველოს
AsstrA
  • ASSTRA
    • Despre companie
      • Broșură
      • Istorie, misiune și viziune
      • Asigurarea calității
      • Certificate și asociații
      • Dezvoltare sustenabilă
      Beneficii ale colaborării
      AsstrA în cifre
      Feedback-ul Clientului
      Soluții IT
      • Schimbul electronic de date
      Centru de presă
      • Newsletter COVID-19
      • AsstrA videoclipuri
      • Expoziții internaționale
      • AsstrA stiri
      • Ultimele proiecte
      Сarieră
      • Oportunități de carieră
      • Stagiu
  • TRANSPORT SI SERVICII
    • Rutier
      Transport aerian
      Transport maritim
      • Servicii de marfă în porturi
      Intermodal
      Feroviar
      • Livrare de la ușă la ușă
      • Service la terminalele feroviare
      • Trenuri de mare viteză pentru containere
      Grupaj
      • Depunere încrucișată și depozitare completăm
      • Curierat la bord
      • Livrarea rapidă a incărcăturii
      Importer/Exporter of record, DDP
      Consultanță
      Logistica proiectului
      Servicii de depozitare
      Asigurare
      Servicii personalizate
  • SOLUȚII PER INDUSTRIE
    • Automotive
      Agricultura
      Băuturi
      Modă
      Frumuseţe
      Utilaje
      Oţel
      Alimente
      Transport de producție
      Retail
      Tutun
      Transportul de uz casnic
      Materialelor de construcție
      FMCG
      Aparate farmaceutice
      Chimicale
      Industria petrolului și a gazelor
      Celuloză și hârtie
      Alte industrii
  • CARGO SPECIAL
    • Bunuri de valoare
      Livrarea cu autotransportoare
      Ouă de incubație
      Mărfuri lichide
      Încărcături în vrac
      Transporturi agabaritice
      Fructe, legume, măsline
      Pelete de lemn şi de cherestea
      Animale vii
      Transport frigorific
      Cacao și boabe de cacao
      Marfuri periculoase (ADR)
      Alcool
      Anvelope
  • CLIENȚI
    • Portalul Furnizorilor
      Interzicerea mișcării
      Plăţile
      Carduri de combustibil
      EPI
      AsstrA Visibility
      Notificări privind încărcătura
  • CONTACT
    • Departamentul de marketing
      Birourile AsstrA
      Contactați un expert în domeniu
      Departament de Resurse Umane
      Etica de afaceri
  • СARIERĂ
    • Сarieră
      Oportunități de carieră
      Departament de Resurse Umane
      Stagiu
  • ASSTRA
    • AsstrA în cifre
    • Beneficii ale colaborării
    • Сarieră
      • Oportunități de carieră
      • Stagiu
    • Centru de presă
      • AsstrA stiri
      • Newsletter COVID-19
      • AsstrA videoclipuri
      • Expoziții internaționale
      • Ultimele proiecte
    • Despre companie
      • Asigurarea calității
      • Broșură
      • Certificate și Asociații
      • Dezvoltare sustenabilă
      • Istorie, misiune și viziune
    • Feedback-ul Clientului
    • Soluții IT
      • Schimbul Electronic de Date
  • Transport si Servicii
    • Transport aerian
    • Consultanță
    • Intermodal
    • Servicii personalizate
    • Transport maritim
      • Servicii de marfă în porturi
    • Asigurare
    • Feroviar
      • Livrare de la ușă la ușă
      • Service la terminalele feroviare
      • Trenuri de mare viteză pentru containere
    • Logistica proiectului
    • Rutier
    • Importer/Exporter of record, DDP
    • Grupaj
      • Curierat la bord
      • Depunere încrucișată și depozitare completăm
      • Livrarea rapidă a incărcăturii
    • Servicii de depozitare
  • Soluții per industrie
    • Agricultura
    • Alimente
    • Aparate farmaceutice
    • Automotive
    • Băuturi
    • Celuloză și hârtie
    • Chimicale
    • FMCG
    • Frumuseţe
    • Materialelor de construcție
    • Modă
    • Produse din industria petrolului și a gazelor
    • Oţel
    • Retail
    • Transport de producție
    • Transportul de uz casnic
    • Tutun
    • Utilaje
    • Alte industrii
  • Cargo special
    • Alcool
    • Animale vii
    • Anvelope
    • Bunuri de valoare
    • Cacao și boabe de cacao
    • Fructe, legume, măsline
    • Încărcături în vrac
    • Livrarea cu autotransportoare
    • Mărfuri lichide
    • Marfuri periculoase (ADR)
    • Ouă de incubație
    • Transport frigorific
    • Transporturi agabaritice
    • Transportul de pelete de lemn şi de cherestea
  • Clienți
    • Portalul Furnizorilor
    • Carduri de combustibil
    • EPI
    • Interzicerea mișcării
    • Plăţile
    • AsstrA Visibility
    • Notificări privind încărcătura
  • Contact
    • Birourile AsstrA
    • Contactați un expert în domeniu
    • Departament de Resurse Umane
    • Departamentul de marketing
    • Etica de afaceri
  • Trimiteți o solicitare de transport chiar acum
+

REALIZEAZĂ O CERERE DE TRANSPORT

Încărcăturile în volum de la 1 palet și / sau mai mari de 500 kg sunt acceptate pentru transport. Pentru transportul mărfurilor cu o greutate mai mică de 500 kg, utilizați serviciile de transport LTL sau transportul aerian de mărfuri. Compania AsstrA nu efectuează expedieri de bunuri personale.

*Vă rugăm să rețineți că AsstrA-Associated Traffic AG nu lucrează cu persoane fizice și întreprinzători individuali.
Servicii aditionale
Canalul comunicarii
Cost
  • ASSTRA
  • Centru de presă
  • AsstrA stiri
  • 2021
  • Lanțul de aprovizionare al lui Moș Crăciun pare fragil anul acesta
Lanțul de aprovizionare al lui Moș Crăciun pare fragil anul acesta

Lanțul de aprovizionare al lui Moș Crăciun pare fragil anul acesta

  Section AsstrA stiri   Date 07.12.2021  

Consultanță

Maritim

Rutier

Servicii de depozitare

Când se analizează condițiile economice globale actuale, trebuie amintit că 2/3 din comerțul mondial se realizează pe cale marritimă. Fie că cumpărăm o cămașă, o păpușă, un computer sau un telefon, putem fi siguri că acestea sau măcar unele dintre componentele sale au fost fabricate în China. Având atât de mult din capacitatea globală de producție în China, începe să le dea bătaie de cap producătorilor și consumatorilor.

În acest interviu, Vladyslav Martin, șeful Departamentului Căilor Ferate UE și China la AsstrA-Associated Traffic AG, oferă câteva informații despre starea actuală a pieței globale de transport.

Vladyslav Martin

Vladyslav Martin

Până la izbucnirea pandemiei, distanțele uriașe parcurse de mărfuri în drum spre piațele de consum nu au fost luate în considerare. Ceea ce conta a fost profitul. Acum, însă, prețurile de transport au început să crească nebunește, iar termenele de livrare sunt adesea întârziate.

Transportul maritim

Înainte de pandemie, transportul unui container de 40 de picioare din China în Europa costa 1.400-2.200 de dolari, în funcție de lună. În prezent, costul a crescut vertiginos la 15.000 de dolari.

Aceste costuri mari de transport afectează în mod semnificativ profiturile, iar timpii de livrare sunt adesea imprevizibili.

Există, de asemenea, o lipsă dramatică de containere. China este cel mai mare exportator de mărfuri din lume. Ei vând sume uriașe, dar cumpără mult mai puțin. Înainte de pandemie, containerele metalice din Europa s-au întors în China goale. Au fost umplute cu produse noi și încărcate pe nave. Procesul a fost simplu. Acum, navele de containere încărcate sunt adesea blocate în porturi din cauza blocajelor repetate și a penuriei de forță de muncă care rezultă. Pur și simplu nu este nimeni disponibil să le descarce, iar containerele goale au încetat să se mai întoarcă.

De asemenea, prețul unui container nou a crescut. Trei companii – chineze, desigur – produc cea mai mare parte a ofertei mondiale de containere. Și există o lipsă de oțel.

Transportul feroviar

Ca răspuns la provocările legate de transport maritim, clienții au început să treacă de la nave maritime la calea ferată. În condiții normale, un tren între China și Polonia durează de la 15 la 18 zile. Material rulant suplimentar a fost livrat la terminalele din China - care are o rețea extinsă și de bună calitate - iar capacitatea locală nu a fost afectată semnificativ. Cu toate acestea, peste 70% din exporturile feroviare merg către Kazahstan sau Mongolia prin trecerea Mahzuli-Zabaikalsk și a existat un blocaj uriaș din cauza faptului că era disponibilă o singură cale. Necesitatea reîncărcării la frontieră nu atenuează aglomerația; Şenile chinezeşti au lăţimea de 1435 mm, iar şenile din CIS de 1520 mm.

Transportul rutier

Potrivit estimărilor Ti Insight, a existat un deficit de 400.000 de șoferi în industria europeană de transport rutier de marfă în 2020.

Potrivit asociației germane Bundesverband Güterkraftverkehr Logistik und Entsorgung (DSLV BGL), în 2020 a existat un deficit de 45.000 până la 60.000 de șoferi și numărându-se doar pe piața germană. În Marea Britanie există un deficit de peste 60.000 de șoferi, iar în Polonia peste 123.000. Există mulți factori în spatele acestor lipsuri, dar unii dintre cei mai importanți sunt că locurile de muncă ale șoferilor implică adesea imprevizibilitate, responsabilități și întreruperi ale vieții de familie pe care salariile mai mari nu reușesc să le compenseze.

Condițiile actuale ale pieței logistice sunt un „carton roșu” pentru economia mondială. Deja, multe companii care exportă în Europa au înființat sau se pregătesc să înființeze site-uri locale de producție. Cu toate acestea, la sfârșitul lanțului de aprovizionare există întotdeauna consumatori care nu sunt mulțumiți de timpi mai lungi de așteptare și/sau de prețuri mai mari. Din păcate va fi un Crăciun scump.

CENTRU DE PRESA

  • AsstrA stiri
  • Newsletter COVID-19
  • AsstrA videoclipuri
  • Expoziții internaționale
  • Ultimele proiecte

Mass-media despre AsstrA

PUBLICAȚII POPULARE

Rail Freight with AsstrA

Rail Freight with AsstrA

01.10.21
AsstrA își extinde poziția pe piața logistică

AsstrA își extinde poziția pe piața logistică

09.08.21
AsstrA: Împreună pe același drum

AsstrA: Împreună pe același drum

20.07.21
 Planurile AsstrA pentru a doua jumătate a anului 2021

Planurile AsstrA pentru a doua jumătate a anului 2021

22.06.21
Toate publicațiile
© 1995-2023   AsstrA-Associated Traffic AG   |  Incoterms  |  Glosar  |  Ghid de logistică  |  Politica de confidentialitate  |  Cookies Policy  |  Privacy Policy AsstrA Track&Trace Visibility  |  General conditions of providing transportation services to customers  |  FAQ
București, România, East City Tower, B-dul Basarabia nr. 256G, Sector 3
Evaluare ★★★★★ bazat recenzii 16 clienți.