Stimate vizitator al site-ului,
V-ați oprit din completarea unei unei oferte pentru pariuri și ați părăsit pagina. Vă invitam să participați la un sondaj anonim, care ne va permite să îmbunătățim site-ul.

Cât de practică este completarea unei solicitări online?

Foarte simplu

Destul de simplu

Normal

Mai degrabă dificil

Foarte dificil

Vă bucurați de confortul navigării pe site?

0%
AsstrA
Posturi vacante Portalul furnizorului
  • +40 31 620 1578
    București
    • București
    • Varşovia
    • Zürich
  • office@asstra.ro
    • United Kingdom
    • USA
    • International
    • Deutschland
    • España
    • France
    • Italia
    • Lietuva
    • Magyarország
    • Polska
    • Suomi
    • Türkiye
    • Azərbaycan
    • Česká republika
    • България
    • Казахстан
    • Узбекистан
    • Україна
    • 中国-中文
    • საქართველოს
AsstrA
  • ASSTRA
    • Despre companie
      • Broșură
      • Istorie, misiune și viziune
      • Asigurarea calității
      • Certificate și asociații
      • Dezvoltare sustenabilă
      Beneficii ale colaborării
      AsstrA în cifre
      Feedback-ul Clientului
      Soluții IT
      • Schimbul electronic de date
      Centru de presă
      • Newsletter COVID-19
      • AsstrA videoclipuri
      • Expoziții internaționale
      • AsstrA stiri
      • Ultimele proiecte
      Сarieră
      • Oportunități de carieră
      • Stagiu
  • TRANSPORT SI SERVICII
    • Rutier
      Transport aerian
      Transport maritim
      • Servicii de marfă în porturi
      Intermodal
      Feroviar
      • Livrare de la ușă la ușă
      • Service la terminalele feroviare
      • Trenuri de mare viteză pentru containere
      Grupaj
      • Depunere încrucișată și depozitare completăm
      • Curierat la bord
      • Livrarea rapidă a incărcăturii
      Importer/Exporter of record, DDP
      Consultanță
      Logistica proiectului
      Servicii de depozitare
      Asigurare
      Servicii personalizate
  • SOLUȚII PER INDUSTRIE
    • Automotive
      Agricultura
      Băuturi
      Modă
      Frumuseţe
      Utilaje
      Oţel
      Alimente
      Transport de producție
      Retail
      Tutun
      Transportul de uz casnic
      Materialelor de construcție
      FMCG
      Aparate farmaceutice
      Chimicale
      Industria petrolului și a gazelor
      Celuloză și hârtie
      Alte industrii
  • CARGO SPECIAL
    • Bunuri de valoare
      Livrarea cu autotransportoare
      Ouă de incubație
      Mărfuri lichide
      Încărcături în vrac
      Transporturi agabaritice
      Fructe, legume, măsline
      Pelete de lemn şi de cherestea
      Animale vii
      Transport frigorific
      Cacao și boabe de cacao
      Marfuri periculoase (ADR)
      Alcool
      Anvelope
  • CLIENȚI
    • Portalul Furnizorilor
      Interzicerea mișcării
      Plăţile
      Carduri de combustibil
      EPI
      AsstrA Visibility
      Notificări privind încărcătura
  • CONTACT
    • Departamentul de marketing
      Birourile AsstrA
      Contactați un expert în domeniu
      Departament de Resurse Umane
      Etica de afaceri
  • СARIERĂ
    • Сarieră
      Oportunități de carieră
      Departament de Resurse Umane
      Stagiu
  • ASSTRA
    • AsstrA în cifre
    • Beneficii ale colaborării
    • Сarieră
      • Oportunități de carieră
      • Stagiu
    • Centru de presă
      • AsstrA stiri
      • Newsletter COVID-19
      • AsstrA videoclipuri
      • Expoziții internaționale
      • Ultimele proiecte
    • Despre companie
      • Asigurarea calității
      • Broșură
      • Certificate și Asociații
      • Dezvoltare sustenabilă
      • Istorie, misiune și viziune
    • Feedback-ul Clientului
    • Soluții IT
      • Schimbul Electronic de Date
  • Transport si Servicii
    • Transport aerian
    • Consultanță
    • Intermodal
    • Servicii personalizate
    • Transport maritim
      • Servicii de marfă în porturi
    • Asigurare
    • Feroviar
      • Livrare de la ușă la ușă
      • Service la terminalele feroviare
      • Trenuri de mare viteză pentru containere
    • Logistica proiectului
    • Rutier
    • Importer/Exporter of record, DDP
    • Grupaj
      • Curierat la bord
      • Depunere încrucișată și depozitare completăm
      • Livrarea rapidă a incărcăturii
    • Servicii de depozitare
  • Soluții per industrie
    • Agricultura
    • Alimente
    • Aparate farmaceutice
    • Automotive
    • Băuturi
    • Celuloză și hârtie
    • Chimicale
    • FMCG
    • Frumuseţe
    • Materialelor de construcție
    • Modă
    • Produse din industria petrolului și a gazelor
    • Oţel
    • Retail
    • Transport de producție
    • Transportul de uz casnic
    • Tutun
    • Utilaje
    • Alte industrii
  • Cargo special
    • Alcool
    • Animale vii
    • Anvelope
    • Bunuri de valoare
    • Cacao și boabe de cacao
    • Fructe, legume, măsline
    • Încărcături în vrac
    • Livrarea cu autotransportoare
    • Mărfuri lichide
    • Marfuri periculoase (ADR)
    • Ouă de incubație
    • Transport frigorific
    • Transporturi agabaritice
    • Transportul de pelete de lemn şi de cherestea
  • Clienți
    • Portalul Furnizorilor
    • Carduri de combustibil
    • EPI
    • Interzicerea mișcării
    • Plăţile
    • AsstrA Visibility
    • Notificări privind încărcătura
  • Contact
    • Birourile AsstrA
    • Contactați un expert în domeniu
    • Departament de Resurse Umane
    • Departamentul de marketing
    • Etica de afaceri
  • Trimiteți o solicitare de transport chiar acum
+

REALIZEAZĂ O CERERE DE TRANSPORT

Încărcăturile în volum de la 1 palet și / sau mai mari de 500 kg sunt acceptate pentru transport. Pentru transportul mărfurilor cu o greutate mai mică de 500 kg, utilizați serviciile de transport LTL sau transportul aerian de mărfuri. Compania AsstrA nu efectuează expedieri de bunuri personale.

*Vă rugăm să rețineți că AsstrA-Associated Traffic AG nu lucrează cu persoane fizice și întreprinzători individuali.
Servicii aditionale
Canalul comunicarii
Cost
  • ASSTRA
  • Centru de presă
  • AsstrA stiri
  • 2022
  • Modificări cheie ale pachetului de mobilitate pentru 2022

Modificări cheie ale pachetului de mobilitate pentru 2022

Section AsstrA stiri   Date 23.02.2022  
Modificări cheie ale pachetului de mobilitate pentru 2022

Introduse în august 2020, primele rezoluții ale pachetului de mobilitate au acoperit în principal timpii de conducere și de odihnă pentru șoferii care lucrează în Uniunea Europeană. Ce modificări va aduce legislația în 2022?

„Schimbarea este singura constantă în viață”, spunea filozoful grec Heraclit. Sectorul transporturilor și logisticii s-a obișnuit deja să evolueze rapid pentru a depăși perturbările economice cauzate de mulți factori, inclusiv Brexit și COVID-19. Anul 2022 va marca intrarea în vigoare a mai multor măsuri cheie ale pachetului de mobilitate, care stabilește un nou cadru de reglementare pentru transportul rutier de marfă în Europa. Transportatorii se adaptează deja.

Aici, experții din grupul corporativ AsstrA-Associated Traffic AG evidențiază schimbările importante pe care următoarele faze ale pachetului de mobilitate le-au pus în mișcare pe 2 februarie 2022.

  • Salariul șoferilor

Cele mai semnificative modificări se referă la noile reguli care reglementează salariile șoferilor. Conform legislației, șoferii trebuie să primească cel puțin salariul minim stabilit în țara în care își desfășoară activitatea. De exemplu, atunci când un șofer din Polonia este detașat să lucreze în Franța, salariul său ar trebui calculat în conformitate cu salariul minim pe care îl primesc șoferii francezi.The new rules on drivers' salaries will apply to cabotage operations and cross-trade carriage.

Tranzitul și transportul bilateral nu vor face obiectul modificării.

  • Sistemul de informare al pieței interne (IMI)

Începând cu data de 2 februarie 2022 este necesară raportarea expedierilor mai sus menționate, adică cele executate de șoferii detașați din altă țară a UE, în așa-numitul Sistem de Informații al Pieței Interne, o platformă tehnologică la nivelul UE.

  • Modificări ale regulilor de cabotaj

Ca și până acum, se vor putea efectua maximum trei operațiuni de cabotaj în termen de șapte zile. Cu toate acestea, trebuie remarcat faptul că după a treia operațiune de cabotaj consecutiv într-o țară dată, conducătorul auto trebuie să aibă o pauză de cel puțin patru zile începând de la încheierea celei de-a treia operațiuni de cabotaj.

  • Transport combinat

Transportul combinat, care va fi similar cel mai probabil cu cabotajul în viitor, va fi supus acelorași restricții ca și cele impuse operațiunilor de cabotaj în ceea ce privește numărul de transporturi, zilele de conducere și perioadele de pauză. Această cerință va influența capacitatea de transport de marfă și costurile transportului rutier.

  • Obligația de a reveni la bază o dată la 8 săptămâni

Conform reglementărilor în vigoare, șoferii care efectuează transport internațional sunt obligați să se întoarcă la baza de operare a angajatorului în cel mult 8 săptămâni de la data părăsirii acesteia. Această cerință a stârnit controverse considerabile. Unii experți susțin că cerința nu este în concordanță cu principiile Pactului Ecologic European, care este un set de inițiative politice ale Comisiei Europene menite să facă Uniunea Europeană neutră din punct de vedere climatic în 2050. Există multe indicii că șoferii vor fi deseori forțați să revină la bază fară marfă pentru a respecta aceste reglementări.

În plus, va intra în vigoare și obligația de a înregistra trecerile frontierei într-un tahograf digital.

  • Modificări în impozitare

Ca urmare a implementării pachetului UE de mobilitate, se fac modificări în impozitarea salariilor șoferilor de camion în mai multe țări din Europa de Est. Drept urmare, costurile brute ale transportatorilor din Polonia, România și Bulgaria sunt de așteptat să crească cu cel puțin 36%.

Experții AsstrA-Associated Traffic AG subliniază că nerespectarea prevederilor Pachetului de mobilitate va duce nu numai la sancțiuni financiare, ci și la prejudiciul reputației, care la rândul lor pot duce la suspendarea sau pierderea licenței. Prin urmare, întreprinderile ar trebui să acorde o atenție deosebită introducerii unor metode fiabile și precise de calcul a salariilor în conformitate cu cele mai importante modificări introduse de pachetul de mobilitate.

Author: Agnieszka Krzepkowska.

Consultanță Rutier Servicii personalizate

Publicații populare

Rail Freight with AsstrA

Rail Freight with AsstrA

Date 01.10.21   Section AsstrA stiri
AsstrA își extinde poziția pe piața logistică

AsstrA își extinde poziția pe piața logistică

Date 09.08.21   Section AsstrA stiri
AsstrA: Împreună pe același drum

AsstrA: Împreună pe același drum

Date 20.07.21   Section AsstrA stiri
© 1995-2023   AsstrA-Associated Traffic AG   |  Incoterms  |  Glosar  |  Ghid de logistică  |  Politica de confidentialitate  |  Cookies Policy  |  Privacy Policy AsstrA Track&Trace Visibility  |  General conditions of providing transportation services to customers  |  FAQ
București, România, East City Tower, B-dul Basarabia nr. 256G, Sector 3
Evaluare ★★★★★ bazat recenzii 16 clienți.