Stimate vizitator al site-ului,
V-ați oprit din completarea unei unei oferte pentru pariuri și ați părăsit pagina. Vă invitam să participați la un sondaj anonim, care ne va permite să îmbunătățim site-ul.

Cât de practică este completarea unei solicitări online?

Foarte simplu

Destul de simplu

Normal

Mai degrabă dificil

Foarte dificil

Vă bucurați de confortul navigării pe site?

0%
AsstrA
Posturi vacante Portalul furnizorului
  • +40 31 620 1578
    București
    • București
    • Varşovia
    • Zürich
  • office@asstra.ro
    • United Kingdom
    • USA
    • International
    • Deutschland
    • España
    • France
    • Italia
    • Lietuva
    • Magyarország
    • Polska
    • Suomi
    • Türkiye
    • Azərbaycan
    • Česká republika
    • България
    • Казахстан
    • Узбекистан
    • Україна
    • 中国-中文
    • საქართველოს
AsstrA
  • ASSTRA
    • Despre companie
      • Broșură
      • Istorie, misiune și viziune
      • Asigurarea calității
      • Certificate și asociații
      • Dezvoltare sustenabilă
      Beneficii ale colaborării
      AsstrA în cifre
      Feedback-ul Clientului
      Soluții IT
      • Schimbul electronic de date
      Centru de presă
      • Newsletter COVID-19
      • AsstrA videoclipuri
      • Expoziții internaționale
      • AsstrA stiri
      • Ultimele proiecte
      Сarieră
      • Oportunități de carieră
      • Stagiu
  • TRANSPORT SI SERVICII
    • Rutier
      Transport aerian
      Transport maritim
      • Servicii de marfă în porturi
      Intermodal
      Feroviar
      • Livrare de la ușă la ușă
      • Service la terminalele feroviare
      • Trenuri de mare viteză pentru containere
      Grupaj
      • Depunere încrucișată și depozitare completăm
      • Curierat la bord
      • Livrarea rapidă a incărcăturii
      Importer/Exporter of record, DDP
      Consultanță
      Logistica proiectului
      Servicii de depozitare
      Asigurare
      Servicii personalizate
  • SOLUȚII PER INDUSTRIE
    • Automotive
      Agricultura
      Băuturi
      Modă
      Frumuseţe
      Utilaje
      Oţel
      Alimente
      Transport de producție
      Retail
      Tutun
      Transportul de uz casnic
      Materialelor de construcție
      FMCG
      Aparate farmaceutice
      Chimicale
      Industria petrolului și a gazelor
      Celuloză și hârtie
      Alte industrii
  • CARGO SPECIAL
    • Bunuri de valoare
      Livrarea cu autotransportoare
      Ouă de incubație
      Mărfuri lichide
      Încărcături în vrac
      Transporturi agabaritice
      Fructe, legume, măsline
      Pelete de lemn şi de cherestea
      Animale vii
      Transport frigorific
      Cacao și boabe de cacao
      Marfuri periculoase (ADR)
      Alcool
      Anvelope
  • CLIENȚI
    • Portalul Furnizorilor
      Interzicerea mișcării
      Plăţile
      Carduri de combustibil
      EPI
      AsstrA Visibility
      Notificări privind încărcătura
  • CONTACT
    • Departamentul de marketing
      Birourile AsstrA
      Contactați un expert în domeniu
      Departament de Resurse Umane
      Etica de afaceri
  • СARIERĂ
    • Сarieră
      Oportunități de carieră
      Departament de Resurse Umane
      Stagiu
  • ASSTRA
    • AsstrA în cifre
    • Beneficii ale colaborării
    • Сarieră
      • Oportunități de carieră
      • Stagiu
    • Centru de presă
      • AsstrA stiri
      • Newsletter COVID-19
      • AsstrA videoclipuri
      • Expoziții internaționale
      • Ultimele proiecte
    • Despre companie
      • Asigurarea calității
      • Broșură
      • Certificate și Asociații
      • Dezvoltare sustenabilă
      • Istorie, misiune și viziune
    • Feedback-ul Clientului
    • Soluții IT
      • Schimbul Electronic de Date
  • Transport si Servicii
    • Transport aerian
    • Consultanță
    • Intermodal
    • Servicii personalizate
    • Transport maritim
      • Servicii de marfă în porturi
    • Asigurare
    • Feroviar
      • Livrare de la ușă la ușă
      • Service la terminalele feroviare
      • Trenuri de mare viteză pentru containere
    • Logistica proiectului
    • Rutier
    • Importer/Exporter of record, DDP
    • Grupaj
      • Curierat la bord
      • Depunere încrucișată și depozitare completăm
      • Livrarea rapidă a incărcăturii
    • Servicii de depozitare
  • Soluții per industrie
    • Agricultura
    • Alimente
    • Aparate farmaceutice
    • Automotive
    • Băuturi
    • Celuloză și hârtie
    • Chimicale
    • FMCG
    • Frumuseţe
    • Materialelor de construcție
    • Modă
    • Produse din industria petrolului și a gazelor
    • Oţel
    • Retail
    • Transport de producție
    • Transportul de uz casnic
    • Tutun
    • Utilaje
    • Alte industrii
  • Cargo special
    • Alcool
    • Animale vii
    • Anvelope
    • Bunuri de valoare
    • Cacao și boabe de cacao
    • Fructe, legume, măsline
    • Încărcături în vrac
    • Livrarea cu autotransportoare
    • Mărfuri lichide
    • Marfuri periculoase (ADR)
    • Ouă de incubație
    • Transport frigorific
    • Transporturi agabaritice
    • Transportul de pelete de lemn şi de cherestea
  • Clienți
    • Portalul Furnizorilor
    • Carduri de combustibil
    • EPI
    • Interzicerea mișcării
    • Plăţile
    • AsstrA Visibility
    • Notificări privind încărcătura
  • Contact
    • Birourile AsstrA
    • Contactați un expert în domeniu
    • Departament de Resurse Umane
    • Departamentul de marketing
    • Etica de afaceri
  • Trimiteți o solicitare de transport chiar acum
+

REALIZEAZĂ O CERERE DE TRANSPORT

Încărcăturile în volum de la 1 palet și / sau mai mari de 500 kg sunt acceptate pentru transport. Pentru transportul mărfurilor cu o greutate mai mică de 500 kg, utilizați serviciile de transport LTL sau transportul aerian de mărfuri. Compania AsstrA nu efectuează expedieri de bunuri personale.

*Vă rugăm să rețineți că AsstrA-Associated Traffic AG nu lucrează cu persoane fizice și întreprinzători individuali.
Servicii aditionale
Canalul comunicarii
Cost
  • ASSTRA
  • Centru de presă
  • AsstrA stiri
  • 2022
  • Prevenirea pericolelor rutiere

Prevenirea pericolelor rutiere

Section AsstrA stiri   Date 03.03.2022  
Prevenirea pericolelor rutiere
Vitaly Eremenko

Vitaly Eremenko

Potrivit Organizației Mondiale a Sănătății (OMS), în fiecare an peste 85.000 de oameni mor din cauza rănilor cauzate de accidentele rutiere din Europa. În alte regiuni, aceste cifre pot fi și mai rele. În țările cu venituri mici și medii, rănile cauzate de accidentele rutiere sunt în jurul a 10-a cea mai frecventă cauză de deces.

Vitaly Eremenko, Director Adjunct al Operațiunilor de Transport Rutier pentru Europa de Vest la Grupul AsstrA, ne vorbește despre măsurile moderne de asigurare a siguranței rutiere.

„Programul Vision Zero a reprezentat o descoperire în reducerea numărului de accidente rutiere. Se bazează pe principiul „toleranței zero” pentru decesele rutiere și solicită proiectarea drumurilor pentru a maximiza siguranța în trafic. În 1997, Suedia a fost prima țară care a dezvoltat și introdus programul. De la lansarea Vision Zero, decesele rutiere din țară au scăzut cu 60%. Astăzi, aceeași abordare este folosită în Marea Britanie, Țările de Jos și Canada. Multă vreme, decesul și rănile grave cauzate de accidentele rutiere au fost considerate un risc inevitabil al traficului rutier. În mod tradițional, șoferii au fost acuzați pentru decesele rutiere, iar comportamentul responsabil a fost considerat cheia reducerii numărului de accidente. Prin urmare, în multe țări, accentul principal a fost pus pe munca educațională cu șoferii. În schimb, programul Vision Zero pune accent pe proiectarea și construcția drumurilor ca factor principal în reducerea numărului de accidente rutiere. Conform principiului „toleranței zero”, responsabilitatea pentru siguranța rutieră ar trebui să fie împărtășită de proiectanții și constructorii de drumuri, precum și de utilizatorii drumurilor. Atunci când lucrează la proiectarea drumurilor, inginerii trebuie să ia în considerare „factorul uman” – adică probabilitatea de eroare – și să acorde prioritate siguranței utilizatorilor drumului față de viteza de deplasare de la punctul A la punctul B. Viteza rămâne principalul inamic al siguranței rutiere. O creștere a unei limite de viteză duce la creșterea riscului de consecințe grave în cazul coliziunilor vehiculelor. Testele arată că dacă un șofer lovește un pieton cu 50 km/h, probabilitatea decesului este de 80%. La 30 km/h, este sub 10%. În Vision Zero, principala provocare cu care se confruntă inginerii de proiectare este reducerea probabilității unui contact periculos între utilizatorii drumului. Pentru a face acest lucru, ei pot planifica drumuri cu mai multe benzi, lățime redusă, curbe, sensuri giratorii, treceri pe diagonale și scăderi de viteză. Astfel de obstacole fizice îi obligă pe șoferi să încetinească. Alte măsuri utile care nu sunt legate de proiectarea drumurilor includ marcajele pentru punctele moarte ale vehiculelor, care sunt obligatorii în unele țări precum Franța. De asemenea, timpul de muncă și de odihnă a șoferilor profesioniști poate fi reglementat – așa cum sunt în Pachetul de mobilitate al UE – pentru a minimiza riscul accidentelor de mașină din cauza suprasolicitarii, oboselii și atenției reduse. Compania noastră respectă toate reglementările locale și internaționale care reglementează transportul de marfă. Siguranța este o prioritate organizațională atunci când vine vorba de livrările rutiere.”

Author: Anastasiia Onoshko.

Publicații populare

Rail Freight with AsstrA

Rail Freight with AsstrA

Date 01.10.21   Section AsstrA stiri
AsstrA își extinde poziția pe piața logistică

AsstrA își extinde poziția pe piața logistică

Date 09.08.21   Section AsstrA stiri
AsstrA: Împreună pe același drum

AsstrA: Împreună pe același drum

Date 20.07.21   Section AsstrA stiri
© 1995-2023   AsstrA-Associated Traffic AG   |  Incoterms  |  Glosar  |  Ghid de logistică  |  Politica de confidentialitate  |  Cookies Policy  |  Privacy Policy AsstrA Track&Trace Visibility  |  General conditions of providing transportation services to customers  |  FAQ
București, România, East City Tower, B-dul Basarabia nr. 256G, Sector 3
Evaluare ★★★★★ bazat recenzii 16 clienți.