Stimate vizitator al site-ului,
V-ați oprit din completarea unei unei oferte pentru pariuri și ați părăsit pagina. Vă invitam să participați la un sondaj anonim, care ne va permite să îmbunătățim site-ul.

Cât de practică este completarea unei solicitări online?

Foarte simplu

Destul de simplu

Normal

Mai degrabă dificil

Foarte dificil

Vă bucurați de confortul navigării pe site?

0%
AsstrA
Posturi vacante Portalul furnizorului
  • +40 31 620 1578
    București
    • București
    • Varşovia
    • Zürich
  • office@asstra.ro
    • United Kingdom
    • USA
    • International
    • Deutschland
    • España
    • France
    • Italia
    • Lietuva
    • Magyarország
    • Polska
    • Suomi
    • Türkiye
    • Azərbaycan
    • Česká republika
    • България
    • Казахстан
    • Узбекистан
    • Україна
    • 中国-中文
    • საქართველოს
AsstrA
  • ASSTRA
    • Despre companie
      • Broșură
      • Istorie, misiune și viziune
      • Asigurarea calității
      • Certificate și asociații
      • Dezvoltare sustenabilă
      Beneficii ale colaborării
      AsstrA în cifre
      Feedback-ul Clientului
      Soluții IT
      • Schimbul electronic de date
      Centru de presă
      • Newsletter COVID-19
      • AsstrA videoclipuri
      • Expoziții internaționale
      • AsstrA stiri
      • Ultimele proiecte
      Сarieră
      • Oportunități de carieră
      • Stagiu
  • TRANSPORT SI SERVICII
    • Rutier
      Transport aerian
      Transport maritim
      • Servicii de marfă în porturi
      Intermodal
      Feroviar
      • Livrare de la ușă la ușă
      • Service la terminalele feroviare
      • Trenuri de mare viteză pentru containere
      Grupaj
      • Depunere încrucișată și depozitare completăm
      • Curierat la bord
      • Livrarea rapidă a incărcăturii
      Importer/Exporter of record, DDP
      Consultanță
      Logistica proiectului
      Servicii de depozitare
      Asigurare
      Servicii personalizate
  • SOLUȚII PER INDUSTRIE
    • Automotive
      Agricultura
      Băuturi
      Modă
      Frumuseţe
      Utilaje
      Oţel
      Alimente
      Transport de producție
      Retail
      Tutun
      Transportul de uz casnic
      Materialelor de construcție
      FMCG
      Aparate farmaceutice
      Chimicale
      Industria petrolului și a gazelor
      Celuloză și hârtie
      Alte industrii
  • CARGO SPECIAL
    • Bunuri de valoare
      Livrarea cu autotransportoare
      Ouă de incubație
      Mărfuri lichide
      Încărcături în vrac
      Transporturi agabaritice
      Fructe, legume, măsline
      Pelete de lemn şi de cherestea
      Animale vii
      Transport frigorific
      Cacao și boabe de cacao
      Marfuri periculoase (ADR)
      Alcool
      Anvelope
  • CLIENȚI
    • Portalul Furnizorilor
      Interzicerea mișcării
      Plăţile
      Carduri de combustibil
      EPI
      AsstrA Visibility
      Notificări privind încărcătura
  • CONTACT
    • Departamentul de marketing
      Birourile AsstrA
      Contactați un expert în domeniu
      Departament de Resurse Umane
      Etica de afaceri
  • СARIERĂ
    • Сarieră
      Oportunități de carieră
      Departament de Resurse Umane
      Stagiu
  • ASSTRA
    • AsstrA în cifre
    • Beneficii ale colaborării
    • Сarieră
      • Oportunități de carieră
      • Stagiu
    • Centru de presă
      • AsstrA stiri
      • Newsletter COVID-19
      • AsstrA videoclipuri
      • Expoziții internaționale
      • Ultimele proiecte
    • Despre companie
      • Asigurarea calității
      • Broșură
      • Certificate și Asociații
      • Dezvoltare sustenabilă
      • Istorie, misiune și viziune
    • Feedback-ul Clientului
    • Soluții IT
      • Schimbul Electronic de Date
  • Transport si Servicii
    • Transport aerian
    • Consultanță
    • Intermodal
    • Servicii personalizate
    • Transport maritim
      • Servicii de marfă în porturi
    • Asigurare
    • Feroviar
      • Livrare de la ușă la ușă
      • Service la terminalele feroviare
      • Trenuri de mare viteză pentru containere
    • Logistica proiectului
    • Rutier
    • Importer/Exporter of record, DDP
    • Grupaj
      • Curierat la bord
      • Depunere încrucișată și depozitare completăm
      • Livrarea rapidă a incărcăturii
    • Servicii de depozitare
  • Soluții per industrie
    • Agricultura
    • Alimente
    • Aparate farmaceutice
    • Automotive
    • Băuturi
    • Celuloză și hârtie
    • Chimicale
    • FMCG
    • Frumuseţe
    • Materialelor de construcție
    • Modă
    • Produse din industria petrolului și a gazelor
    • Oţel
    • Retail
    • Transport de producție
    • Transportul de uz casnic
    • Tutun
    • Utilaje
    • Alte industrii
  • Cargo special
    • Alcool
    • Animale vii
    • Anvelope
    • Bunuri de valoare
    • Cacao și boabe de cacao
    • Fructe, legume, măsline
    • Încărcături în vrac
    • Livrarea cu autotransportoare
    • Mărfuri lichide
    • Marfuri periculoase (ADR)
    • Ouă de incubație
    • Transport frigorific
    • Transporturi agabaritice
    • Transportul de pelete de lemn şi de cherestea
  • Clienți
    • Portalul Furnizorilor
    • Carduri de combustibil
    • EPI
    • Interzicerea mișcării
    • Plăţile
    • AsstrA Visibility
    • Notificări privind încărcătura
  • Contact
    • Birourile AsstrA
    • Contactați un expert în domeniu
    • Departament de Resurse Umane
    • Departamentul de marketing
    • Etica de afaceri
  • Trimiteți o solicitare de transport chiar acum
+

REALIZEAZĂ O CERERE DE TRANSPORT

Încărcăturile în volum de la 1 palet și / sau mai mari de 500 kg sunt acceptate pentru transport. Pentru transportul mărfurilor cu o greutate mai mică de 500 kg, utilizați serviciile de transport LTL sau transportul aerian de mărfuri. Compania AsstrA nu efectuează expedieri de bunuri personale.

*Vă rugăm să rețineți că AsstrA-Associated Traffic AG nu lucrează cu persoane fizice și întreprinzători individuali.
Servicii aditionale
Canalul comunicarii
Cost
  • ASSTRA
  • Centru de presă
  • AsstrA stiri
  • 2022
  • (R)evoluție HR

(R)evoluție HR

Section AsstrA stiri   Date 21.07.2022  
(R)evoluție HR
Beata Dobrowolska

Beata Dobrowolska

„Angajatorii vor trebui să-și regândească strategiile de resurse umane. Nu numai în ceea ce privește modul de a atrage noi angajați, ci și modul de păstrare a acestora și ce să ofere”, explică Beata Dobrowolska, Chief People Officer la AsstrA-Associated Traffic AG.

În ultimii doi ani, lumea s-a obișnuit cu schimbări intense precum criza Covid-19 și invazia Rusiei în Ucraina. Resimte și piața muncii efectele acestor evenimente? Ce ne așteaptă anul viitor? Unde mergem? La aceste întrebări stringente răspunde Beata Dobrowolska, Chief People Officer la AsstrA-Associated Traffic AG.

Cum arată piața muncii de astăzi?

Un coleg de la o companie anterioară spunea mereu că singurele lucruri în viață de care putem fi siguri sunt schimbarea și impozitele. Condițiile actuale de pe piața muncii sunt destul de dificile. Mulți profesioniști nu caută noi locuri de muncă. Și cei care sunt așteaptă stimulente suplimentare.

Care sunt cele mai importante beneficii pentru angajați?

Profesioniștii mai tineri apreciază foarte mult timpul liber suplimentar pentru a se odihni și a scăpa de stres. Preferă birourile la domiciliu, programul de lucru flexibil și zilele libere suplimentare. Rapoartele recente arată că săptămâna de lucru de 4 zile este probabil să devină obișnuită în viitor.

Este AsstrA gata să facă un pas atât de îndrăzneț?

Nu în această etapă. Trecerea la o săptămână de lucru de 4 zile trebuie să fie precedată de un proces pregătitor. În Polonia, mai multe companii au început acum programe pilot care testează sistemul de săptămână scurtă. O modalitate bună de a vă pregăti pentru implementarea unei astfel de abordări noi este trecerea la programul de lucru flexibil. În timp ce păstrează standardul săptămânal de 40 de ore, o companie poate oferi personalului său mai multă libertate și le permite să decidă ei când își vor începe și când își vor termina zilele de lucru. Unii sunt mai productivi dimineața, iar alții după-amiaza. Unii preferă să lucreze târziu zilele de luni pentru a începe weekendul mai devreme vineri. O altă opțiune este utilizarea timpului de lucru de vară.

Sună foarte interesant. Ce este mai exact timpul de lucru de vară?

Vara, lucrăm mai mult de luni până joi, ca să putem termina imediat după prânz vineri. Ora de lucru de vară este o modalitate excelentă de a vă pregăti pentru săptămâna de 4 zile. Trebuie să ne amintim că un astfel de sistem probabil nu va funcționa în profesia de expeditor, deoarece zilele de vineri de multe ori se dovedesc a fi destul de intense și un expeditor trebuie să rămână disponibil. Chiar și așa, un expeditor ar putea alege o altă zi a săptămânii pentru a părăsi biroul devreme pentru o odihnă binemeritată.

Intenționează AsstrA să treacă la programul de lucru de vară? Vă rog să dezvăluiți secretul!

Am multe planuri și idei, dar deocamdată mă tem că vă voi ține în suspans!

În acest caz, așteptăm cu nerăbdare actualizări. Am vorbit despre situația actuală de pe piața muncii. Recent, tu însuți ai avut ocazia să devii candidat pentru un nou loc de muncă. Este situația economică actuală favorabilă schimbării locurilor de muncă?

Da, după 2 ani de muncă în mediul japonez am decis că este timpul pentru o schimbare. A fost o investiție greenfield și cu siguranță îmi place să creez ceva de la zero. Stilul de lucru în cultura japoneză este radical diferit de cel american sau britanic în care am lucrat până acum. Se caracterizează prin micromanagement, care s-a dovedit a fi obositor pe termen lung.

În acest moment, aș dori să-mi exprim recunoștința față de departamentul de Resurse Umane al AsstrA. Pe parcursul procesului de recrutare, m-am simțit foarte susținut și informat tot timpul. Experiența candidatului a fost foarte bună.

Trebuie să fie interesant când un expert în resurse umane recrutează un altul.

E adevarat. În acest caz, a existat o „chimie” imediată între noi, un fir de înțelegere împărtășită. Am amintiri foarte bune despre prima întâlnire pe care am avut-o la biroul din Varșovia. Am primit câteva întrebări interesante pe care nu am avut ocazia să le întâlnesc până acum, în ciuda faptului că eram în discuții cu alte câteva companii la acea vreme. Procesul de recrutare s-a bazat în principal pe schimbul de opinii. Logistica este o industrie nouă pentru mine, o șansă de a-mi extinde experiența. Vreau să adaug valoare afacerii și să-mi folosesc abilitățile pentru a o ajuta să reușească.

Se pare că, în ciuda situației economice și politice instabile, nu a fost un moment rău pentru tine să-ți schimbi locul de muncă.

Cred că nu există vremuri economice sau politice bune sau rele pentru a căuta un nou loc de muncă. Criteriul principal este modul în care ne simțim într-un anumit mediu de lucru. Ar trebui să ne bucurăm de locurile noastre de muncă. În prezent, în multe companii apare un nou rol: Managerul Fericirii. O persoană aflată într-o astfel de poziție monitorizează ceea ce este cel mai greu de măsurat, adică nivelul de satisfacție a angajaților, și analizează ce trebuie îmbunătățit într-o anumită organizație.

Acum să ne uităm la cealaltă parte a monedei. Sunt angajatorii dispuși să caute noi angajați în vremurile instabile actuale sau își strâng cureaua și caută să profite mai mult de la echipele existente?

Situația politică poate influența deciziile de personal, dar cred că dacă echipa simte într-adevăr că există o lipsă de forță de muncă și face un argument convingător pentru a aduce mai multe capacități, un manager de bun simț ar trebui să fie de acord cu o astfel de solicitare. A fi supraîncărcat cu îndatoriri ne afectează negativ motivația și duce la mai multe erori umane. Prin urmare, nu-ți fie teamă să vorbești cu șeful tău despre astfel de lucruri, dar pregătește-te corect.

În unele industrii, în special IT, există un război al talentelor. Așa-zișii specialiști în achiziție de talente vin cu modalități creative de a încuraja candidații să accepte un loc de muncă într-o companie decât în ​​alta. Ar trebui AsstrA să lupte și ea pentru profesioniști?

Da, mai ales în țările Uniunii Europene precum Franța și Germania, unde brandul AsstrA nu este bine cunoscut. Adesea, problemele de căutare de talente rezultă și din faptul că în unele locuri, de exemplu în Anvers, pur și simplu nu există candidați cu o pregătire logistică adecvată.

Se pare că este dificil nu doar să găsești angajați, ci și să-i păstrezi. Rotația de personal a fost remarcabilă în ultima vreme.

Author: Agnieszka Krzepkowska.

Oportunități de carieră Stagiu

Publicații populare

Rail Freight with AsstrA

Rail Freight with AsstrA

Date 01.10.21   Section AsstrA stiri
AsstrA își extinde poziția pe piața logistică

AsstrA își extinde poziția pe piața logistică

Date 09.08.21   Section AsstrA stiri
AsstrA: Împreună pe același drum

AsstrA: Împreună pe același drum

Date 20.07.21   Section AsstrA stiri
© 1995-2023   AsstrA-Associated Traffic AG   |  Incoterms  |  Glosar  |  Ghid de logistică  |  Politica de confidentialitate  |  Cookies Policy  |  Privacy Policy AsstrA Track&Trace Visibility  |  General conditions of providing transportation services to customers  |  FAQ
București, România, East City Tower, B-dul Basarabia nr. 256G, Sector 3
Evaluare ★★★★★ bazat recenzii 16 clienți.