Stimate vizitator al site-ului,
V-ați oprit din completarea unei unei oferte pentru pariuri și ați părăsit pagina. Vă invitam să participați la un sondaj anonim, care ne va permite să îmbunătățim site-ul.

Cât de practică este completarea unei solicitări online?

Foarte simplu

Destul de simplu

Normal

Mai degrabă dificil

Foarte dificil

Vă bucurați de confortul navigării pe site?

0%
AsstrA
Posturi vacante Portalul furnizorului
  • +40 31 620 1578
    București
    • București
    • Varşovia
    • Zürich
  • office@asstra.ro
    • United Kingdom
    • USA
    • International
    • Deutschland
    • España
    • France
    • Italia
    • Lietuva
    • Magyarország
    • Polska
    • Suomi
    • Türkiye
    • Azərbaycan
    • Česká republika
    • България
    • Казахстан
    • Узбекистан
    • Україна
    • 中国-中文
    • საქართველოს
AsstrA
  • ASSTRA
    • Despre companie
      • Broșură
      • Istorie, misiune și viziune
      • Asigurarea calității
      • Certificate și asociații
      • Dezvoltare sustenabilă
      Beneficii ale colaborării
      AsstrA în cifre
      Feedback-ul Clientului
      Soluții IT
      • Schimbul electronic de date
      Centru de presă
      • Newsletter COVID-19
      • AsstrA videoclipuri
      • Expoziții internaționale
      • AsstrA stiri
      • Ultimele proiecte
      Сarieră
      • Oportunități de carieră
      • Stagiu
  • TRANSPORT SI SERVICII
    • Rutier
      Transport aerian
      Transport maritim
      • Servicii de marfă în porturi
      Intermodal
      Feroviar
      • Livrare de la ușă la ușă
      • Service la terminalele feroviare
      • Trenuri de mare viteză pentru containere
      Grupaj
      • Depunere încrucișată și depozitare completăm
      • Curierat la bord
      • Livrarea rapidă a incărcăturii
      Importer/Exporter of record, DDP
      Consultanță
      Logistica proiectului
      Servicii de depozitare
      Asigurare
      Servicii personalizate
  • SOLUȚII PER INDUSTRIE
    • Automotive
      Agricultura
      Băuturi
      Modă
      Frumuseţe
      Utilaje
      Oţel
      Alimente
      Transport de producție
      Retail
      Tutun
      Transportul de uz casnic
      Materialelor de construcție
      FMCG
      Aparate farmaceutice
      Chimicale
      Industria petrolului și a gazelor
      Celuloză și hârtie
      Alte industrii
  • CARGO SPECIAL
    • Bunuri de valoare
      Livrarea cu autotransportoare
      Ouă de incubație
      Mărfuri lichide
      Încărcături în vrac
      Transporturi agabaritice
      Fructe, legume, măsline
      Pelete de lemn şi de cherestea
      Animale vii
      Transport frigorific
      Cacao și boabe de cacao
      Marfuri periculoase (ADR)
      Alcool
      Anvelope
  • CLIENȚI
    • Portalul Furnizorilor
      Interzicerea mișcării
      Plăţile
      Carduri de combustibil
      EPI
      AsstrA Visibility
      Notificări privind încărcătura
  • CONTACT
    • Departamentul de marketing
      Birourile AsstrA
      Contactați un expert în domeniu
      Departament de Resurse Umane
      Etica de afaceri
  • СARIERĂ
    • Сarieră
      Oportunități de carieră
      Departament de Resurse Umane
      Stagiu
  • ASSTRA
    • AsstrA în cifre
    • Beneficii ale colaborării
    • Сarieră
      • Oportunități de carieră
      • Stagiu
    • Centru de presă
      • AsstrA stiri
      • Newsletter COVID-19
      • AsstrA videoclipuri
      • Expoziții internaționale
      • Ultimele proiecte
    • Despre companie
      • Asigurarea calității
      • Broșură
      • Certificate și Asociații
      • Dezvoltare sustenabilă
      • Istorie, misiune și viziune
    • Feedback-ul Clientului
    • Soluții IT
      • Schimbul Electronic de Date
  • Transport si Servicii
    • Transport aerian
    • Consultanță
    • Intermodal
    • Servicii personalizate
    • Transport maritim
      • Servicii de marfă în porturi
    • Asigurare
    • Feroviar
      • Livrare de la ușă la ușă
      • Service la terminalele feroviare
      • Trenuri de mare viteză pentru containere
    • Logistica proiectului
    • Rutier
    • Importer/Exporter of record, DDP
    • Grupaj
      • Curierat la bord
      • Depunere încrucișată și depozitare completăm
      • Livrarea rapidă a incărcăturii
    • Servicii de depozitare
  • Soluții per industrie
    • Agricultura
    • Alimente
    • Aparate farmaceutice
    • Automotive
    • Băuturi
    • Celuloză și hârtie
    • Chimicale
    • FMCG
    • Frumuseţe
    • Materialelor de construcție
    • Modă
    • Produse din industria petrolului și a gazelor
    • Oţel
    • Retail
    • Transport de producție
    • Transportul de uz casnic
    • Tutun
    • Utilaje
    • Alte industrii
  • Cargo special
    • Alcool
    • Animale vii
    • Anvelope
    • Bunuri de valoare
    • Cacao și boabe de cacao
    • Fructe, legume, măsline
    • Încărcături în vrac
    • Livrarea cu autotransportoare
    • Mărfuri lichide
    • Marfuri periculoase (ADR)
    • Ouă de incubație
    • Transport frigorific
    • Transporturi agabaritice
    • Transportul de pelete de lemn şi de cherestea
  • Clienți
    • Portalul Furnizorilor
    • Carduri de combustibil
    • EPI
    • Interzicerea mișcării
    • Plăţile
    • AsstrA Visibility
    • Notificări privind încărcătura
  • Contact
    • Birourile AsstrA
    • Contactați un expert în domeniu
    • Departament de Resurse Umane
    • Departamentul de marketing
    • Etica de afaceri
  • Trimiteți o solicitare de transport chiar acum
+

REALIZEAZĂ O CERERE DE TRANSPORT

Încărcăturile în volum de la 1 palet și / sau mai mari de 500 kg sunt acceptate pentru transport. Pentru transportul mărfurilor cu o greutate mai mică de 500 kg, utilizați serviciile de transport LTL sau transportul aerian de mărfuri. Compania AsstrA nu efectuează expedieri de bunuri personale.

*Vă rugăm să rețineți că AsstrA-Associated Traffic AG nu lucrează cu persoane fizice și întreprinzători individuali.
Servicii aditionale
Canalul comunicarii
Cost
  • ASSTRA
  • Centru de presă
  • AsstrA stiri
  • 2022
  • Anul logistic 2022 în revizuire

Anul logistic 2022 în revizuire

Section AsstrA stiri   Date 19.12.2022  
Anul logistic 2022 în revizuire
Anna Smirnova

Anna Smirnova

2022 a fost un an foarte special și diferit în multe feluri și, în acest comunicat de presă, Anna Smirnova, șeful AIPL AsstrA UK, face un rezumat al anului în domeniul logisticii.

O încercare de a rezuma fenomenul observat din ultimul an eludează abordarea standard. La începutul anului 2022, COVID-19 și consecințele sale economice și societale au continuat să reprezinte o amenințare critică pentru lume. Dacă nu era suficient, situația geopolitică mondială s-a schimbat în februarie și sancțiunile impuse unui mare exportator de petrol și gaze au dus prețurile la combustibil și mai mari... și era abia februarie. Dar să trecem în revistă un pas la un moment dat.

Ianuarie

Privind retrospectiv, se poate spune că ianuarie a fost foarte calm. Toată lumea era pregătită să facă față consecințelor realității post-pandemice. 2022 a început într-un mediu de care ne amintim bine. COVID-19 și închiderea a numeroase porturi și fabrici, ducând la o încetinire a fluxului de mărfuri în întreaga lume și la creșterea cererii consumatorilor. Întârzierile și creșterea costurilor nu au devenit o surpriză pentru nimeni. Gravitatea situației devenea evidentă în urma cozilor lungi de la granița cu Belarus. Peste 40 de ore în Koroszczyna și până la 65 de ore în Bobrowniki - atât timp au trebuit să aștepte șoferii de camion pentru a intra în zona vecinului de est al Belarusului.

Februarie

24 februarie 2022. Dacă pandemia a paralizat lanțul global de aprovizionare, acțiunile militare din Ucraina l-au pus în genunchi. Dincolo de incertitudine, a creat bariere pe piață, perturbând circulația mărfurilor, cum ar fi piesele auto, petrolul și cerealele.

Martie

Lanțul de aprovizionare este în haos, iar situația se înrăutățește. Depozitele de transport aerian de marfă de pe Aeroportul Shanghai Pudong sunt blocate ca urmare a protocoalelor stricte de testare Covid-19 impuse celui mai mare oraș din China în urma unui focar local. În portul orașului, Shanghai-Ningbo, peste 120 de nave containere sunt blocate în așteptare. În Shenzhen, un important centru de producție din sudul țării, costurile de transport au crescut cu 300 la sută din cauza stocului de comenzi și a lipsei de șoferi ca urmare a introducerii unor restricții similare legate de Covid-19. Porturile majore din întreaga lume, care înainte funcționau ca un ceasornic, sunt acum afectate de întârzieri, navele de containere stând la coadă zile întregi în unele dintre cele mai grave congestionări înregistrate vreodată. Lista continuă.

Aprilie

Rutele de zbor sunt aruncate în haos odată cu închiderea spațiului aerian rusesc. UE a impus sancțiuni fără precedent împotriva Rusiei și invers.

Mai

Sky-high refining margins for diesel and gasoline in Europe and the United States, driven by a cutoff in Russian supply, has sent prices for some types of physical crude oil to all-time records.

June

We keep calm and carry on - it’s only hallway through the year.

In June Northwest European ports such as Rotterdam, Bremerhaven, Hamburg, and Antwerp were witnessing unprecedented yard density and port congestion levels. Further, global vessel schedules continue to be disrupted, causing vessels to arrive at the ports outside official schedules and thus making berthing plans challenging to manage.

July

Logistics headaches to intensify as water levels along crucial shipping artery the River Rhine continue to fall amid hot, dry weather in northwestern Europe.

August

Port strikes in the UK. Some 2,000 staff at the Felixstowe Port, Britain's biggest container port, walked out for an 8-day strike, as they demanded better pay in the face of Britain's soaring cost-of-living crisis. Electricity prices increased by 64.2% in the UK.

September

Skyrocketing inflation. For the world of logistics this means that warehouses are filling up with stock that businesses are unable to sell and subsequently replace with new produce. This in turn results in containers imbalance at ports and terminals across Europe, resulting in high detention and demurrage costs and slowed down operations at the same time.

October

Europe’s largest onshore intermodal logistics terminal opened in Fényeslitke. Europe’s largest and most modern green concept land-based intermodal terminal has been built in record time, with a private investment of more than HUF 40 billion, in Fényeslitke, in the immediate vicinity of the Hungarian-Ukrainian border. 

November

Manufacturing disruption in the UK: Forward delivery electricity prices in the UK are up over 500% Y-o-Y, with prices increasing 64.2% in August alone. The UK heads into winter in the most uncertain energy supply predicament in Europe. While the effects of this are uncertain, it is possible there will be interruptions to manufacturing in the UK over the winter, reducing road freight volumes. 

December

We’ve reached December with its joyful Festivities laced with snowfalls, subzero temperatures and multiple industrial actions.

This year has given us most difficult trials but also confirmed our belief that there is always a positive solution to be found. No matter how difficult it may seem. Thank you to the entire AsstrA team for support during these 12 months and I look forward to many more.

Author: Aneta Kowalczyk.

Aerian Feroviar Maritim Rutier

Publicații populare

Rail Freight with AsstrA

Rail Freight with AsstrA

Date 01.10.21   Section AsstrA stiri
AsstrA își extinde poziția pe piața logistică

AsstrA își extinde poziția pe piața logistică

Date 09.08.21   Section AsstrA stiri
AsstrA: Împreună pe același drum

AsstrA: Împreună pe același drum

Date 20.07.21   Section AsstrA stiri
© 1995-2023   AsstrA-Associated Traffic AG   |  Incoterms  |  Glosar  |  Ghid de logistică  |  Politica de confidentialitate  |  Cookies Policy  |  Privacy Policy AsstrA Track&Trace Visibility  |  General conditions of providing transportation services to customers  |  FAQ
București, România, East City Tower, B-dul Basarabia nr. 256G, Sector 3
Evaluare ★★★★★ bazat recenzii 16 clienți.