Miguel Salas
Patrick Richardson
Echipa AsstrA IPL a livrat cu succes echipamente de transport greu din Spania în Polonia.
POL: Spania, Portul Bilbao și Portul Gijon
POD: Polonia, Port din Gdansk
Industrie: petrol și gaze
Volum: Total 7 unități / 7878,36 mc / 1032,07 mts / 827 mts greutate unitate maximă
Echipa AsstrA: Divizia IPL
Cea mai grea și cea mai mare marfă: Cea mai grea unitate a fost un turn de spălat cu dimensiunile 94,42 x 8,00 x 7,87 metri și cântărind 827 mts.
3 bucăți (Rezervator de stocare dezaerator) cu dimensiunile 21,91 x 5,90 x 4,75 metri și cu o greutate de 61,02 tone (fiecare Rezervor de stocare dezaerator)
bucăți (cap deaerator) cu dimensiunile 4,70 x 2,95 x 2,98 metri și cu o greutate de 7,40 tone (fiecare cap dezaerator)
Echipa AsstrA a primit încărcătura sub cârligul navei la Bilbao și, ulterior, la Gijon (termeni FOB) și apoi a încărcat toate articolele pe mv (navă cu motor) Fairmaster.
În Portul Bilbao, 6 bucăți de marfă au fost încărcate din remorci mafi cu rulouri portuare pe mv Fairmaster folosind macaraua navei. După aceea, nava s-a mutat spre vest de-a lungul coastei spaniole până la portul Gijon. Timpul de tranzit de la Bilbao la Gijon a fost de numai 10 ore. Odată ce nava a ajuns la Gijon, echipa AsstrA a încărcat turnul de spălat pe Faimaster cu un lift tandem (ambele macarale ale navelor sunt sincronizate).
„Când nava a ajuns la Gijon, echipa AsstrA a încărcat-o Turnul de spălare de la SPMT pe nava oceanică folosind macaralele/uneltele navei și l-a transportat în portul Gdansk din Polonia. Toate piesele au fost descărcate din navă în 3 șlepuri fluviale (1 șlep pentru Turnul de spălat) și 2 șlepuri pentru celelalte 6 bucăți) folosind macaralele/uneltele navei,”- explică Miguel Salas, șeful AsstrA IPL Spania.
După fixarea și asigurarea turnului de spălat la bord, nava a navigat spre portul Gdansk din Polonia. Călătoria a durat 5 zile.
În portul Gdansk, turnul de spălare a fost apoi descărcat direct pe o barjă fluvială, folosind din nou macaralele Fairmaster într-un ascensor tandem. Ulterior, celelalte 6 articole au fost descărcate, din nou direct în șlepuri fluviale.
„O provocare specială s-a dovedit a fi timpul. Echipa AsstrA trebuia să descarce toate articolele într-o zi pentru a evita întârzierea navei. În ciuda înrăutățirii vremii în timpul zilei, operațiunile au început la ora 09.00 și s-au încheiat în aceeași zi la ora 19.45”, adaugă Patrick Richardson, șeful Global de Dezvoltare a Afacerilor pentru AsstrA Industrial Project Logistics.
Toate aceste articole au fost destinate pentru Plock Polonia.
Author: Aneta Kowalczyk.