Ca furnizor internațional de servicii logistice, AsstrA ține pasul cu vremurile și implementează în mod activ tehnologii inovatoare pentru a-și servi clienții cel mai bine. O astfel de soluție inovatoare este Schimbul Electronic de Date EDI (Electronic Data Interchange).
EDI este un instrument eficient pentru schimbul de date între partenerii de afaceri. Scopul său principal este de a reduce costurile logistice și procesele administrative și de a minimiza erorile umane în cadrul acestora. EDI standardizează documentația - facturile, anunțurile de expediere, comenzile de cumpărare etc. - pentru a face afaceri mai ușoare și, prin urmare, este populară pentru utilizatorii din întreaga lume.
MAI MULTE INFORMAȚII
-
- Contrapărțile nu au nevoie să decidă cum să transfere fișiere (de exemplu prin fax, telefon sau e-mail) și pot, prin urmare, să economisească timp și resurse.
- Timpi de procesare a documentelor cu 80% mai rapid.
- EDI elimină aproape complet orice necesitate de introducere manuală a datelor și, prin urmare, elimină erorile umane.
- Fiecare etapă a lanțului de comandă-furnizare este monitorizată în sistem. De exemplu, un specialist poate urmări starea unui document (citit, trimis etc.), precum și să controleze modul de executare a unei comenzi.
- EDI este o garanție pentru livrarea la timp a documentelor furnizorului. Atunci când se utilizează un sistem electronic, fișierele importante nu se pierd așa cum se întâmplă de obicei în fluxurile de documente clasice.
- Reducerea costurilor și a resurselor companiei. EDI nu are nevoie de echipament special de birou (de ex. Un fax) sau de consumabile (hârtie, materiale de birou) și reduce timpul petrecut pe documentație.
-
EDI este un sistem universal. Acesta permite unui operator logistic să facă schimb de date cu producătorii, distribuitorii, comercianții cu amănuntul și clienții.
Sistemul vă permite să trimiteți mai multe tipuri de mesaje electronice. De exemplu:
- IFCSUM - ordin de evaluare;
- IFTMIN - instrucțiuni de livrare;
- IFTSTA - confirmări și stări;
- FACTURA FISCALA
EDI reflectă informații privind acceptarea și executarea comenzilor, precum și evenimentele importante legate de transport, cum ar fi încărcarea, vămuirea etc.
În același timp, contrapărțile nu trebuie să implementeze toate tipurile de mesaje - este suficient să convenim asupra mesajelor pe care le vor schimba. O astfel de "selecție" permite o prelucrare mai rapidă a datelor și reduce la minim pierderile.
-
- AsstrA primește ordinul.
- Ordinul este confirmat de EDI.
- Ordinul este transferat în contul corespunzător Cabinetului Furnizorului.
- Furnizorul activează aplicația mobilă Track&Trace.
- Elementul ajunge pentru încărcare.
- Furnizorul monitorizează circulația vehiculelor împreună cu bunurile utilizând cardul de aplicație.
- După descărcarea mărfurilor, furnizorul constată starea de transport.
- Sistemul clientului afișează o confirmare de succes a livrării.