În timpul istoriei noastre de 26 de ani, furnizorul multinațional de transport și logistică AsstrA Associated Traffic AG a obținut succes atât în inițiativele de afaceri, cât și pe plan social și ecologic.
Obiectivul nostru este clar: vrem să creăm un mediu benefic în care oamenii să prospere și societatea să se dezvolte frumos. Realizarea acestui obiectiv necesită o abordare sistematică pe mai multe fronturi: știința și tehnologia, investițiile economice și de afaceri, resursele umane și dezvoltarea echipei și creșterea personală.
AsstrA promovează în mod sistematic principiile dezvoltării durabile și responsabilitatea socială atât în cadrul companiei, cât și cu Partenerii externi. Ne străduim să facem relații corecte și reciproc avantajoase din punctul de vedere al societății în ansamblul său și al companiei între Clienți, parteneri, furnizori, conducere și angajați.
Fiecare membru al echipei AsstrA împărtășește valorile și misiunea prin care AsstrA devine un partener logistic puternic și fiabil pentru companiile care doresc să beneficieze nu numai pentru ele însele, ci și pentru societate și mediu.
MAI MULTE INFORMAȚII
-
ECONOMIA ȘI DEZVOLTAREA AFACERILOR
AsstrA este o companie dinamică, modernă și competitivă. Una dintre cheile noastre de succes, a competitivității și a calității înalte a serviciilor constă în sistemele interne de procese de afaceri care respectă standardele internaționale ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 22000, SQAS și GDP pentru managementul calității, siguranței mediului, securității, protejarea angajaților și sănătate.
Practicile manageriale ale AsstrA corespund în totalitate standardelor dreptului internațional și mai multor organizații internaționale cum ar fi FIATA, Spedlogswiss, WCA, ASTAG, BAME și altele. Prezența noastră activă în diferite organizații și asociații de nivel înalt ne ajută să ne dezvoltăm în mod constant serviciile și să aducem bunăstare și prosperitate. Abordarea noastră în perspectivă în domeniul inovației și al marketingului ne ajută să deschidem rapid noi piețe și să obținem KPI-uri aferente.
Echipa noastră respectă o politică corectă și transparentă de gestionare a afacerii. Mai mult, cu birouri stabilite în 22 țări și participarea activă la organizațiile internaționale de transport, apreciem multiculturalismul și multilingvismul.
RESPONSABILITĂȚILE ASSTRA PENTRU CLIENȚI ȘI FURNIZORI
AsstrA recunoaște importanța deosebită a încrederii și a bunăstării financiare a Clienților și furnizorilor noștri. Echipa noastră consideră că orice afacere ar trebui să fie profitabilă atât pentru Partenerii noștri, cât și pentru noi înșine. Angajații noștri mențin standarde stricte de calitate și transparență în tot ceea ce întreprind in munca lor.
Pentru a îndeplini toate cerințele Clienților, avem o abordare individuală în ceea ce privește colaborarea cu furnizorii. Sistemul nostru intern de securitate asigură Clienților și furnizorilor respectarea deplină a standardelor de calitate prevăzute de legile internaționale în orice moment. Baza noastră stabilită de furnizori pe termen lung, pe deplin reglementați, vorbește despre eficiența abordării noastre.
PROTECȚIA MEDIULUI
AsstrA sprijină dezvoltarea continuă a politicilor de protecție a mediului. Compania încearcă să țină pasul cu standardele globale și cu tendința internațională către logistica ecologică și operațiunile de afaceri ecologice în general. Compania respectă cu strictețe legile internaționale care protejează mediul înconjurător împotriva impactului negativ al vehiculelor cu combustibili fosili.
Este important să colaborăm cu parteneri care au și priorități ecologice. La selectarea furnizorilor, luăm în considerare utilizarea resurselor naturale și minimizarea poluării mediului.
Utilizarea eficientă a resurselor energetice, combinată cu adoptarea de noi tehnologii, permite companiei să reducă costurile. Angajații dezvoltă soluții de transport care includ standarde de protecție a mediului și practici de afaceri durabile.
AsstrA monitorizează cercetarea științifică privind poluarea mediului înconjurător care rezultă din transport și consultă Clienții cu privire la modul de reducere a efectelor acestora și de a adopta o viziune durabilă pentru a-și atinge obiectivele unice de afaceri. De asemenea, organizăm o instruire internă privind problemele de mediu, cu rapoarte ulterioare publicate. Una dintre recentele noastre realizări ecologice a fost implementarea completă a strategiei Greenpeace Green Office.
RESPONSABILITĂȚI SOCIALE PENTRU ANGAJAȚI
Cel mai mare avantaj al companiei noastre este personalul nostru, fără de care compania nu ar putea funcționa deloc.
AsstrA își asumă responsabilitatea pentru bunăstarea și securitatea echipei noastre. Responsabilitatea socială pentru angajați este o prioritate generală a resurselor umane care acoperă sprijinul financiar, dezvoltarea personală, prevenirea riscurilor la locul de muncă, securitatea și asistența medicală. AsstrA respectă cu strictețe legile și garanțiile, condițiile de lucru sigure și de susținere în toate birourile noastre.
Politica noastră în domeniul resurselor umane promovează bunăstarea angajaților noștri care, printr-un nou sistem de integrare și căi de carieră bine stabilite, sunt foarte motivați să ofere servicii de calitate și să ne dezvolte afacerea împreună.
Oferim șanse egale tuturor angajaților noștri, indiferent de educație, rasă, sex, naționalitate și experiență de muncă anterioară. Ei excelează dacă motivația și performanța lor continuă să evolueze în funcție de parametrii clar definiți.
Avem o politică transparentă în domeniul resurselor umane în întreaga companie și fiecare angajat poate urmări performanțele individuale printr-un sistem intern de management al întreprinderii care prezintă oportunități de carieră și obiective procedurale în conformitate cu strategia companiei.
Schimbările structurale recente din cadrul companiei susțin crearea rapidă de noi locuri de muncă și integrarea rapidă a noilor angajați. Programul nostru de mentorat și integrare pentru noii angajați a câștigat chiar mai multe competiții internaționale de dezvoltare a resurselor umane. Politica noastră privind resursele umane este revizuită și îmbunătățită în fiecare an pe baza ideilor și cerințelor angajaților, cele mai bune sugestii fiind de multe ori recompensate.
-
-
Datorită creșterii noastre rapide, AsstrA are o mare cerere pentru noii expeditori cu grade mai mari în domeniul științei logisticii și managementului transporturilor. Împreună cu cele mai bune colegii și universități din Europa și Asia Centrală, compania noastră investește activ în viitoarele cariere ale tinerilor specialiști.
AsstrA invită în mod regulat elevii să experimenteze procesele logistice de afaceri din interior și fiecare dintre stagiarii noștri află oportunități viitoare de a rămâne pe post de membru cu drepturi depline. AsstrA organizează cursuri de instruire a angajaților care încep în sectorul logistic și de transport și le oferă toate materialele educaționale necesare pentru a deveni pe deplin competenți în domeniu. În acest fel, AsstrA îmbunătățește rata de ocupare a forței de muncă în rândul tinerilor oriunde avem un birou.